בתו של חיים פרי שהופיע בסרטון חמאס: "הוא איש גדול וחזק ואופטימי"

נעם פרי, בתו של אחד החטופים מהסרטון שפרסם חמאס: "יש התרגשות מעצם זה שרואים אותו ולדעת שהוא בחיים. המחשבה השנייה זה איך הוא נראה ומה מצבו. שילוב של הקלה וכאב ביחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 08:23 ז בטבת התשפד

בתו של חיים פרי שהופיע בסרטון חמאס: "הוא איש גדול וחזק ואופטימי"
שלושת החטופים מסרטון החמאס, צילום: ללא

החמאס ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית ואמש (ב') פרסם תיעוד של שלושה חטופים מבוגרים, תושבי ניר עוז, ובו הם קוראים לשחרורם. בסרטון נראים החטופים חיים פרי, יורם מצגר ועמירם קופר, כשברקע מתנגן השיר "אל תשליכני לעת זקנה". בתו של חיים פרי, נעם, התראיינה ברדיו 103FM וסיפרה על התחושות עם פרסום הסרטון.

"שילוב של הקלה וכאב ביחד"

"קודם כל יש התרגשות מעצם זה שרואים אותו ולדעת שהוא בחיים. המחשבה השנייה זה איך הוא נראה ומה מצבו שזה באמת איזה שילוב כזה לראות את זה - של הקלה ושל כאב ביחד. הוא נראה לי לא טוב. אני אומרת את זה כל הזמן גם לפני, איש כמו אבא שלי, איש בן שמונים, 74 יום בשבי, בתנאים קשים, במנהרות. אין ספק שזה לא משהו שאפשר להשלים איתו, שאפשר לחשוב שהוא בסדר והוא לא בסדר", אמרה.

פרי הוא בן 79 וחבר קיבוץ ניר עוז, אב ל-5 ילדים וסב ל-13 נכדים. ב-7.10 הוא נחטף מביתו והציל את אשתו אסנת שהתחבאה בממ"ד. "בשבילי הוא אבא שלי, הוא איש גדול וחזק ואופטימי", אמרה נעם, "אבל אני רואה עליו שהוא לא בסדר. לא יכולתי לדמיין משהו אחר גם כשהייתי צריכה לדמיין. בסך הכול זה לא משנה את מה שדיברנו כאן גם בפעמים הקודמות ואת מה שאני אומרת כל הזמן, אין להם זמן, אין לו זמן. הוא לא יחזיק מעמד שם עוד הרבה, ואפשר להבין את זה, וגם אחרים, חולים, פצועים. קשה מאוד לחשוב על האנשים שם".