מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אח החטוף נגד תאגיד השידור: שידרו הקלטה בלי הסכמה

בכאן 11 שידרו אמש כתבה עם אביו של אלון שימריז, שנחטף מביתו ונורה בשוגג על ידי כוחות צה"ל בה שידרו הקלטות מצמררות מהרגעים האחרונים של אלון ויותם חיים, אך מתברר שמשפחתו של שימריז כלל לא אישרה את פרסום ההקלטות: "עושים לנו טרור פסיכולוגי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/24 22:26 כג באדר א'

אח החטוף נגד תאגיד השידור: שידרו הקלטה בלי הסכמה
אלון שימריז ז"ל, צילום: ללא

בכאן 11 שידרו אמש כתבה עם אביו של אלון שימריז, שנחטף מביתו ונורה בשוגג על ידי כוחות צה"ל בה שידרו הקלטות מצמררות מהרגעים האחרונים של אלון ויותם חיים, שנחטף ונורה יחד איתו. בהקלטות אלון ויותם מנסים להבהיר לכוחות צה"ל שהם חטופים וצועקים "הצילו".

"צה"ל מדליף ועושה לנו טרור פסיכולוגי של החמאס"

הכתבה הייתה על רקע המאבק של משפחתו של אלון להכיר בו כחלל צה"ל ולא כנפגע פעולות איבה. היום (א') צייץ אחיו של אלון נגד כאן. שלטענתו שידרו את ההקלטות בלי לבקש אישור מהמשפחה: "את התחקיר ראינו בגלילות מול חבורת קצינים זחוחים. בקטע של ההקלטות אמא שלי יצאה כי ידעה שלא תעמוד בזה. הקשבתי-הדמעות זלגו והדם קפא במשך כמה דקות. חשבתי שזה מאחורינו. אף אחד לא צריך לשמוע את זה. והנה צה"ל מדליף ועושה לנו טרור פסיכולוגי של החמאס. עכשיו זה בחוץ. לעולם תחיי מדינת ישראל".

בתגובה להאשמות החמורות, בכאן הגיבו מיד כי פרסום ההקלטות נעשה באישורו של אבי, אביו של אלון: "הקלטות הגבורה של אלון שמריז ז"ל שודרו באישור אביו של אלון, אבי שמריז"