מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"אימו של תא"ל דן גולדפוס מגיעה לכל שבעה של חללי האוגדה ולכל פצוע"

מאז תחילת המלחמה עסוק מפקד אוגדה 98 בקרבות בעזה, בעוד תא"ל גולדפוס, עסוק כבר שבועות בלחימה בחאן יונס מקפידה אימו להגיע לכל שבעה של נופלי האוגדה ולכל הפצועים. לאחרונה ביקרה אצל משפחתו של מעוז מורל ז"ל: "אני מרגישה שאנחנו כמו משפחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 12:32 טז באדר א'

"אימו של תא"ל דן גולדפוס מגיעה לכל שבעה של חללי האוגדה ולכל פצוע"
תא"ל דן גולדפוס, האם עוברת משפחה משפחה, צילום: דובר צה"ל

המלחמה בעזה על שלל הרגעים הקשים שהיא מספקת, מביאה איתה גם רגעים אחרים ומעוררי תקווה. דבר כזה מספקת אימו של מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס שמקפידה לבקר בכל שבעה של חלל מחללי האוגדה כמו גם את הפצועים של אוגדה 98 בבתי החולים.

איש החינוך נתנאל אלישיב שיתף בעמוד הטוויטר שלו כי משפחתו של הלוחם מעוז מורל שמותו נקבע לאחר מספר ימים בהם נלחם על חייו בבית החולים, הופתעו לראות את האם במהלך השבעה כשבתחילה כלל לא ידעו מי היא.

תא"ל דן גולדפוס, אם מעוררת תקווה

תא"ל דן גולדפוס, אם מעוררת תקווה צילום: דובר צה"ל

"הוא לחם באוגדה של הבן שלי ונפל תחת פיקודו"

"איתן, אביו של מעוז מורל הי"ד, סיפר שאתמול הבחין באישה מבוגרת שיושבת אצלם בשקט בשבעה. לשאלתו מי היא ענתה בפשטות שהיא אמו של תא"ל דן גולדפוס, מפקד אוגדה 98" כותב אלישיב, האם עצמה אמרה למשפחה: "הוא לחם באוגדה של הבן שלי ונפל תחת פיקודו, אז אני מרגישה שאנחנו כמו משפחה". אלישיב מסכם: "למי שזקוק לתזכורת שאין, פשוט אין, על העם הזה".

בהמשך לציוץ כתב גם הפרשן הצבאי אור הלר כי "מאז תחילת המלחמה באה אימו של מפקד אוגדה 98 תת אלוף דן גולדפוס לכל שבעה של חללי האוגדה ולכל פצוע בבית חולים מפצועי האוגדה במקום בנה מפקד האוגדה שמפקד על כוחות צהל בחן יונס".