מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אותר סרטון של שירי ביבס וילדיה בעודם בשבי בעזה

צה"ל איתר תיעוד של שירי ביבס וילדיה מהימים הראשונים בהם הוחזקו בשבי בדרום רצועת עזה. התיעוד הוצג לבני המשפחה ובהמשך היום יוצג לציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 15:59 י באדר א'

אותר סרטון של שירי ביבס וילדיה בעודם בשבי בעזה
משפחת ביבס, צילום: מטה החטופים

צה"ל איתר תיעוד של שירי ביבס וילדיה מהימים הראשונים בהם הוחזקו בשבי בדרום רצועת עזה. בתיעוד שהושג ממצלמות אבטחה בעזה נראים שלושת בני המשפחה בעודם בחיים, יחד עם זאת לא ברור מה מצבם בימים אלו. הסרטון הוצג לבני משפחת ביבס ובצה"ל מתכוונים לפרסמו בקרוב לאחר שיקבלו את הסכמת המשפחה.

חמאס טען: בני משפחת ביבס נהרגו

כזכור לפני שלושה חודשים הודיע החמאס על מותם בשבי של שירי ביבס ושני ילדיה כפיר בן הארבע ואריאל בן עשרה חודשים. בצה"ל הגיבו: "האחריות לביטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל".

דובר צה"ל בערבית: ילדי משפחת ביבס לא מוחזקים בידי חמאס

בתגובה לטענות החמאס, דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, מסר כי בני משפחת ביבס אינם מוחזקים בידיי הארגון. אדרעי אמר בריאיון לסקיי ניוז בערבית: "משפחת ביבס, משפחה ישראלית מקיבוץ ניר עוז, שני תינוקות ג'ינג'ים, נחטפו בידי פעיל בארגון חמאס. שני הילדים מוחזקים באזור ח'אן יונס בידי אחד הפלגים הפלשתיניים. חלק מהארגונים שמחזיקים בחטופים ישראלים פוגעים בהתנהלות שלהם במשא ומתן שמנהל החמאס".