התנגש ואז ירה: פרטים חדשים על הרצח של שני בכר ז"ל

לאחר הרצח המזעזע של שני בכר ז"ל, מנהלת השיווק של "הודולה", פרקליטות המדינה הגישה היום כתב אישום כנגד תמיר ג'ומעה, תושב סולם בעמק יזרעאל. לרצח קדם שורה של נסיונות חיזור והטרדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 13:08 כח בשבט התשפד

התנגש ואז ירה: פרטים חדשים על הרצח של שני בכר ז"ל
שני בכר ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

לאחר הרצח המחריד, פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תמיר ג׳ומעה (36) תושב סולם, בגין רצח בת זוגו לשעבר שני בכר ז"ל. לפני הרצח קדמו הטרדות ונסיונות חיזור רבים למרות סירובה של שני לקשר בין השניים.

הנאשם איים שיפגע בעצמו אם לא תחזור אליו

על פי כתב האישום, ג'ומעה והמנוחה הכירו לפני כעשר שנים במסגרת שירות במשטרה, ובין השניים התפתח קשר זוגי. ביוני 2023 המנוחה הודיעה לנאשם על רצונה לסיים את הקשר הזוגי. ג'ומעה לא קיבל את החלטת המנוחה וניסה להשפיע עליה תוך שהוא מגיע אליה לעבודה ולבית, שולח מתנות ומכתבים ואף מודיע לה שהוא יפגע בעצמו אם לא תחזור מהחלטתה. למרות ניסיונותיו המנוחה לא חזרה בה מהחלטתה, ובשל כך תכנן לירות במנוחה ואז לירות בעצמו.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

בתחילת חודש ינואר, הגיע ג'ומעה לקיבוץ שומרת, המתין שהמנוחה תצא ממקום עבודתה והחל לעקוב אחריה. כשהבחינה ברכבו, נבהלה והתקשרה למוקד 100, שם מסרה כי הנאשם רודף אחריה וביקשה התערבות וסיוע. בעודה משוחחת עם המשטרה, ניסתה שני להימלט אז הסיט הנאשם את רכבו והתנגש ברכבה, כתוצאה מהפגיעה נלכדה בכר במושב הנהג.

לאחר ההתנגשות יצא עם אקדח לכיוון רכבה

לאחר ההתנגשות, כשהוא נושא אקדח שהביא עמו, יצא ג'ומעה מרכבו, רץ לכיוון רכב המנוחה, שלף את האקדח וירה לעברה חמש יריות מטווח קצר. מיד לאחר מכן, הצמיד את הקנה של האקדח לסנטרו, וירה. בעקבות הירי נגרם מותה של שני במקום. הנאשם טופל על ידי פרמדיקים שהוזעקו למקום, והובהל למרכז הרפואי לגליל, הנאשם עבר ניתוח אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם עד ל-15 בינואר. כתב האישום מייחס לנאשם רצח בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק.