שני בכר שנרצחה אמש על ידי מחזר אובססיבי: מנהלת השיווק של המותג "הודולה"

אמש נרצחה שני בכר, מנהלת השיווק של המותג "הודולה". שני נרצחה בכביש, אחרי שבחור שהיה אובססיבי אליה חסם לה את הכביש ורצח אותה ביריות, לאחר מכן ניסה להתאבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/24 12:29 כט בטבת התשפד

שני בכר שנרצחה אמש על ידי מחזר אובססיבי: מנהלת השיווק של המותג "הודולה"
שני בכר ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

שני בכר, בת 31 נרצחה אמש (ג') ביריות על ידי גבר בן 35 מסולם, שהיה המחזר האובססיבי שלה במשך שנים. בכר התלוננה על הגבר מספר פעמים במשטרה, שלאחר הירצחה פתחה בחקירה. החקירה הוטלה על יחידת יל"פ של מרחב מנשה. מעצרו של הגבר צפוי להיות מוארך מחר בהיעדרו.

שני בכר נרצחה בצומת רגבה סמוך לנהריה, לאחר שירה בשני, ניסה הגבר להתאבד. הוא מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי לגליל בנהריה. לפי תחקיר ראשוני, הגבר חסם את רכבה של בכר, ירה בה, חזר לרכבו וירה בעצמו.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

שני הייתה מנהלת השיווק של המותג המוביל בקרב הציבור הדתי "הודולה". מטעמם נמסר: "שני שלנו, הייתה הלב הפועם של הודולה, לב זהב טהור וגדול, נרצחה בדם קר על ידי חלאה שמירר לה את החיים אחרי שלא רצתה להיות איתו במערכת יחסים. הייתה מסורה כלכך ואהבה את העסק כאילו היה שלה, זכינו בנשמה גדולה ומוארת שהאירה לנו כל יום ויום. המומים, כואבים ולא מאמינים שזה קרה. ברוך דיין האמת".

חברת הכנסת נעמה לזימי, שפועלת רבות למען נשים שנפלו קורבן לאלימוץ התייחסה למקרה וכתבה: "שני בכר נרצחה היום על ידי גבר שרדף אחריה ולא קיבל את סירובה. עוד אישה שאיבדה חייה בגלל תופעת האלימות ורצח נשים בישראל".