נשבר הלב: הלוחם שנדבק בפטרייה מסוכנת בעזה נפטר

בבית החולים שיבא נאלצו לקבוע את מותו של לוחם צה"ל במילואים חנן דרורי, בן 26 מהיישוב פסגות, שנפצע לפני כחודש וחצי ונדבק בפטרייה קטלנית. תרופה מיוחדת שהוטסה במיוחד לא עזרה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 09:01 כח בשבט התשפד | עודכן בתאריך 07/02/24 11:52

נשבר הלב: הלוחם שנדבק בפטרייה מסוכנת בעזה נפטר
חנן דרורי ז"ל, צילום: ללא

נשבר הלב: לוחם צה"ל סמ"ר (מיל') חנן דרורי שנפצע בלחימה בעזה ונדבק בפטרייה קטלנית, נפטר הלילה (ד') מפצעיו בבית החולים שיבא. לוחם המילואים, בשנות העשרים לחייו, נדבק בפטרייה בזמן שנפצע בעזה ומאז ניסו בבית החולים להילחם על חייו. דרורי, לוחם בחפ"ק סמח"ט, עוצבת 'חצי האש' (551), נפטר היום לאחר שנפצע ב-17.12.2023 בקרב בצפון רצועת עזה.

החלל השלישי מהיישוב פסגות

במועצה אזורית בנימין הודיעו על פטירתו של דרורי, בן 26,תושב ירושלים ובן היישוב פסגות. "מודיעים בצער על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של לוחם המילואים, חנן דרורי הי"ד בן היישוב פסגות בבנימין, לאחר שנפצע לפני כחודשיים" נכתב בהודעת המועצה.

חנן, בן 26 הותיר הורים ושלשה אחים. היה לקראת אירוסין. הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים. לצד הפציעה הקשה הוא נאבק בזיהום שתקף את גופו עד לפטירתו הלילה. חנן הוא בן היישוב פסגות ה-3 שנהרג במלחמה.

חנן דרורי ז"ל

חנן דרורי ז"ל צילום: ללא

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "הכרתי את חנן כשכן יקר. איבדנו עלם חמודות יפה תואר עם חוש הומור וטוב לב. בחור חכם ומבריק. אנחנו מחבקים את המשפחה כולה ואת ההורים היקרים טלי ורוני. נתפלל שיהיה מליץ יושר עבורנו ולהמשך המלחמה עד לניצחון".

לוחם שני שנפטר מפטרייה קטלנית

גם תרופה מיוחדת שהוטסה במיוחד לישראל ונחתה אתמול, לא עזרה והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. מדובר בלוחם צה"ל השני שנפטר כתוצאה מהידבקות בפטרייה קטלנית בעזה. במהלך חודש דצמבר הובהל לבית החולים אסותא שבאשדוד לוחם צה"ל עם פציעה קשה והתגלה כי נדבק גם הוא בפטרייה מסוכנת שנמצאה על אדמת עזה. הלוחם נפטר מפצעיו, על אף שהמומחים נלחמו על חייו וניסו כל טיפול אפשרי, כולל טיפולים ניסיוניים.