מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עופר כסיף בדיון להדחתו: "רגיל שמאשימים אותי בהאשמות מופרכות"

חבר הכנסת ממפלגת חד"ש הגיב לטענות נגדו בדיון ההדחה: "חלק מהמחיר שעלי לשלם בעבור עמדותיי, ואני עושה זאת בגאווה ובאמונה שלמה בצדקת דרכי. מי שאומר שאני תומך בפושעי המלחמה של החמאס משקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 20:32 יט בשבט התשפד

עופר כסיף בדיון להדחתו: "רגיל שמאשימים אותי בהאשמות מופרכות"
עופר כסיף בדיון להדחתו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

לפני מספר שבועות הוגשה בכנסת בקשה להדחתו של חבר הכנסת עופר כסיף בעקבות תמיכתו בתביעה של דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, והיום (ב') יצא המהלך לדרך כשוועדת הכנסת התכנסה לדיון בבקשה להדחת חבר מפלגת חד"ש.

"חלק מהמחיר שעלי לשלם בעבור עמדותיי, ואני עושה זאת בגאווה ובאמונה שלמה בצדקת דרכי"

נציין כי הושגו חתימותיהם של 85 חברי כנסת התומכים בבקשה, שהוגשה על ידי חבר הכנסת עודד פורר. במהלך הדיון הגיב כסיף לדברים. "את עמדותיי הפוליטיות ניתן להגדיר כעמדות של מיעוט כרוני. זהו חלק מהמחיר שעלי לשלם בעבור עמדותיי, ואני עושה זאת בגאווה ובאמונה שלמה בצדקת דרכי".

עופר כסיף בדיון להדחתו

עופר כסיף בדיון להדחתו | צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

"אני רגיל שמאשימים אותי בהאשמות מופרכות, אבל ההאשמה הכלולה בבקשת ההדחה - שאני תומך במאבק המזויין של חמאס נגד ישראל - היא שקר מובהק ובוטה במיוחד שמאחוריו כוונת זדון ברורה: רדיפה פוליטית של קול ביקורתי והנצחת שלטון הימין הקיצוני הכהניסטי", הוסיף עוד.

"מי שאומר שאני תומך בפושעי המלחמה של החמאס משקר"

לדברי כסיף, "טבח 7 באוקטובר היה פשע מחריד נגד האנושות, מסכת טרור סדיסטית שאין לתאר. לכן בקשת ההדחה מבוססת על שקר שגם המאשימים יודעים שהוא שקר, והם מפריחים אותו לצרכים פוליטיים, תוך רמיסת האמת. חתמתי על העצומה, מתוך רצון למנוע את מה שאני רואה כפגיעה קשה ובלתי מוצדקת במאות אלפי בני אדם. זוהי דעתי. מותר לכם לחלוק עליה, אבל מי שאומר שאני תומך בפושעי המלחמה של החמאס, אינו מתווכח עימי אלא משקר ביודעין".