בת משפחת ביבס במכתב לצופי ערוץ 14: פונה מליבי השבור והכואב

ינון מגל הגיב על הכנסת המוארת בכתום, "באיחור של 19 שנה" ועורר סערה נוספת. בת דודתה של שירי ביבס הגיבה בזעם: "התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו, אם אין לך משהו טוב להגיד, פשוט תסתום את הפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/24 13:49 ט בשבט התשפד

בת משפחת ביבס במכתב לצופי ערוץ 14: פונה מליבי השבור והכואב
משפחת ביבס, צילום: מטה החטופים

מגיש הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, ממשיך למצוא את עצמו במרכזן של סערות. הפעם, לאחר שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את תמונת הכנסת המוארת בכתום לכבוד יום הולדתו של כפיר ביבס, וכתב "באיחור עצוב של 19 שנה הכנסת בכתום". בת דודתם של משפחת ביבס לא הייתה יכולה להשאר אדישה.

משפחת ביבס: "פוסט אומלל"

"אז אחרי אימרה כמו 'מפגן היגון' שמזלזלת בעצרת הענק לציון מאה ימים בהם המשפחה שלי בשבי, ואימרה כמו 'רקדו מול פסל של בודהה' בשביל להחדיר מסרים של עבודת אללים לבזות את הרצח של הנערים והנערות במסיבה, את הגבורה של אלה שניצלו ואת הטראומה של אלה ששרדו את הטבח הנוראי הזה, התפרסם גם הפוסט האומלל הזה הבוקר", פתחה בזעם.

"אני פונה אליכם צופי ערוץ 14 במכתב פתוח מליבי השבור והכואב", כתבה בת דודתה של שירי ביבס, "בבקשה אל תתנו יד לקולות המנסים לקבע את השסע והקרע בעם. התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו, הבחירה להשתמש במחווה הזו כדי לחזק מסר פוליטי שנועד בדרכו להשתיק את המאבק של משפחתי כאילו הוא לא מוצדק כאילו הוא לא קיים".

"ינון מגל, אם אין לך משהו טוב להגיד, פשוט תסתום את הפה"

לסיום אמרה כי "אני בטוחה שהתנהגות כזו אינה מייצגת אתכם ואינה מייצגת את מפוני גוש קטיף. אין אדם במדינה שלא דואג לכפיר ואריאל ביבס לא משנה מאיזה צד הוא נמנה במפה הפוליטית. כולנו הורים, כולנו ילדים של הורינו, כולנו פצועים ולא ניתן לאף אחד לרקוד על הפצע שלנו. כוחנו באחדותינו - כולנו רוצים לראות את 136 החטופים שבים הביתה. ולך ינון מגל, אם אין לך משהו טוב להגיד, פשוט תסתום את הפה".