בטוויטר תקפו: "זבל של בן אדם" | ינון מגל השיב: "אני דוס, מותר לי"

מגיש ערוץ 14 הביע ביקורת על הרוקדים במסיבת נובה, שרקדו עם פסל של בודהה, והותקף בטוויטר: "שובר שיאים של עצמו, זבל של בן אדם" | ינון מגל השיב: "זה מפריע לי, מותר לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 11:43 ו בשבט התשפד

בטוויטר תקפו: "זבל של בן אדם" | ינון מגל השיב: "אני דוס, מותר לי"
צילום: Yossi Zeliger/Flash90

ינון מגל, מגיש התכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, שוב הצליח לעורר סערה. אתמול (ג'), קצת יותר משלושה חודשים מאז פרצה המלחמה, הרשה לעצמו לדבר בפתיחות על המסיבה ברעים, ולהביע ביקורת: "עבר מספיק זמן בשביל שאני אוכל להגיד את מה שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן", אמר בשידור, "לי מאוד מאוד מאוד הפריע שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה".

"דיונים של השישה באוקטובר, איכס"

אך האמירה הזאת של מגל לא עברה חלק, והצליחה לעורר הרבה מאוד רעש. אלון פרל, כתב ב"גלובס" ובעיתון "שביעי", היה בין הראשונים שצייץ על כך והצית את המדורה. "אנשי השישה באוקטובר", כינה את מגל, "דיונים של השישה באוקטובר. לב של השישה באוקטובר. איכס", והוסיף בתגובות: "מדהים שעד לרגע זה בכלל לא שמעתי שהיה פסל של בודהה במסיבה. איך תמיד המידע מגיע לאנשים הלא נכונים".

"ינון מגל שובר שיאים של עצמו"

אל פרל הצטרף גם ציון נאנוס, כתב מגזין בחדשות 12, שכתב: "בכל פעם שחשבנו שהגענו לתחתית החבית, נהג לומר מוטי קירשנבאום, שמענו דפיקה מלמטה. ובדרך כלל זה שקבע את השפל החדש היה ינון מגל", והוסיף: "איזה זבל של בן אדם".

בעמוד הטוויטר "תקווה" שיתפו את הסרטון וכתבו: "באחד הערבים הקשים ביותר בתקופה האחרונה, ינון מגל שובר שיאים של עצמו. אין לנו שום דבר מחוכם להעיר על זה. לצפות ולכאוב". אליהם הצטרפו מגיבים רבים שתקפו את מגל והזעזעו מאמירתו. "הלוואי והוא רק היה 'זבל' של בן אדם. מדובר במכונת רעל", כתבה מיכל פעילן, כתבת חדשות 12. "איך האיש המתועב הזה יכול לחיות עם עצמו?", הוסיף מגיב אחר.

ינון מגל: "אני יהודי, דוס, מותר לי"

אלא שלמרות הביקורות הקשות, מגל לא נבהל. "לא הבנתי מה פיד שמאל כל כך התרגש מכך שאמרתי שהפריע לי שאנשים בנובה רקדו עם פסל של בודהה", כתב בציוץ משלו, "כן, אני יהודי. דוס. אמוני. רליגיוזי. ופסל של בודהה מסמל עבורי עבודה זרה. וזה מפריע לי. פשוט. מותר לי?".

אפרת פינקל, אושיית רשת חרדית ששימשה בעבר ככתבת הפוליטית של חדשות 14, הגיבה לו: "אתה לא יותר דוס מכל הדוסים שזעו בחוסר נוחות. לא מתעסקים עם המתים, לא מדברים עליהם ולא מבקרים אותם, ודאי לא כשהם פיזית נרצחו על קידוש השם. זה לא מכבד אותך".