מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קוראים לך נועה? זה הסרטון שאסור לך לפספס

כחלק מהקמפיין למען השבת החטופים, ובעקבות סרטון של החטופה נועה ארגמני שפורסם על ידי חמאס, כל ה"נועות" המוכרות של המדינה דורשות יחד: להחזיר את נועה ארגמני הביתה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/01/24 12:32 ו בשבט התשפד

קוראים לך נועה? זה הסרטון שאסור לך לפספס
נועה ארגמני, צילום: 27א

במטה למען משפחות החטופים פרסמו סרטון מטלטל היום, בו תועדו עשרות בנות מפורסמות בשם נועה, ביניהם: נועה קולר, נועה קירל ונועה תשבי שקוראות לשחרורה המיידי של החטופה נועה ארגמני: "נולדנו עם השם הכי נפוץ בארץ, את לא יכולה להתקשר ולהגיד: 'היי, זאת נועה' וידעו מי זאת. יש עשרות אלפי נועה בארץ ובעולם, אבל רק אחת בעזה, נועה ארגמני. וזאת הייתה יכולה להיות כל אחת מאיתנו".

את הסרטון יצרו במטה משפחות החטופים אחרי שהחמאס המשיך בלוחמה הפסיכולוגית ולפני יומיים העלה לרשת תיעוד של שלושה חטופים ובו הם קוראים לשחרורם, אחת מהם היא נועה ארגמני. בישראל החליטו שלא לשתף את הסרטון כדי לא לסייע לוחמה של הארגון הרצחני. נציין כי לא ברור מתי צולם התיעוד, וכי ככל הנראה החטופים אולצו להצטלם ולהעביר את מסרי חמאס תחת איומים.

חטופים

חטופים, צילום: ללא

אמה של נועה ארגמני התחננה: אני חולה בסרטן סופני, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי

התזמון של הסרטונים הוא לא מקרי, רק השבוע ציינו בישראל 100 יום למתקפת הפתע של חמאס על ישראל בשבעה לאוקטובר. בעצרת ענקית שהתקיימה בתל אביב, עלו עשרות אמנים להופיע ולהזדהות במהלך היום עם 136 חטופים שנותרו בשבי. ליאורה, אמה של נועה שסרטון שלה פורסם דיברה בעצרת וקיוותה לראות את בתה בפעם האחרונה, כיוון שהיא חולה בסרטן סופני.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il