מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו נגד תחקיר חיצוני: "שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס - ולא עם עורכי דין"

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה מיוחדת לתקשורת: "ההתנפלות הצבועה בהאג היא שפל מוסרי בתולדות האומות" | על תחקיר המחדל: "אני רוצה שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס ולא עם עורכי דין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/24 19:44 ג בשבט התשפד | עודכן בתאריך 13/01/24 20:13

נתניהו נגד תחקיר חיצוני: "שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס - ולא עם עורכי דין"
נתניהו במסיבת העיתונאים, צילום: לע"מ, צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך הערב מסיבת עיתונאים בקריה לרגל מאה ימים לתחילת המלחמה. נתניהו הודיע במהלך מסיבת העיתונאים: "אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף, עד הניצחון המוחלט. עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו והבטחה שעזה לעולם תהווה יותר איום על ישראל". נתניהו הבטיח: "אנחנו נחזיר את הביטחון גם לדרום וגם לצפון אף אחד לא יעצור אותנו, לא האג לא ציר הרשע ולא אף אחד אחר".

"אני רוצה שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס - ולא עם עורכי דין"

נתניהו אמר כי אינו מתנגד לצוות הבדיקה הפנימי לתחקיר המחדל עליו הכריז הרמטכ"ל, אך הבהיר: "לגבי בדיקה חיצונית זה דבר אחר. אני רוצה שהמפקדים יהיו עסוקים בחמאס ולא עם עורכי דין. אני מאמין שהדברים יסוכמו עם שר הבטחון ברוח הדברים שאמרתי".

"ההתנפלות הזאת היא שפל מוסרי בתולדות האומות"

נתניהו יצא בחריפות נגד התביעה בבית הדין בהאג: "ההתנפלות הצבועה בהאג על מדינת היהודים שקמה מאפר השואה בשליחות אלו שבאו לבצע ביהודים שואה נוספת, ההתנפלות הזאת היא שפל מוסרי בתולדות האומות".

"במחילות הרצח בעזה כוחותינו מצאו עותקים של מיין קאמפ"

ראש הממשלה ציין את הממצאים שאותרו ברצועת עזה: "במחילות הרצח בעזה כוחותינו מצאו עותקים של מיין קאמפ של היטלר. בתוך בית בעזה הם מצאו טאבלט של ילדה עם תמונה של היטלר כשומר מסך. לא בכדי אמר קנצלר גרמניה 'החמאס הם הנאצים החדשים'. אתמול שוחחתי עם הקנצלר שולץ והודתי לו על הנכונות של גרמניה לשלוח משלחת להאג כדי לעזור להזים את השקר".