חיים לוינסון מסתבך: עיתונאי עובדה מאיים - אתבע אותך

עמרי אסנהיים הזהיר את חיים לוינסון מפני תביעת לשון הרע אחרי שכינה אותו "כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות". השניים התכתשו בטוויטר: "אתה ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 20:05 כג בטבת התשפד

חיים לוינסון מסתבך: עיתונאי עובדה מאיים - אתבע אותך
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי עמרי אסנהיים פירסם הערב (ה') בחשבון הטוויטר שלו אזהרה שהעביר לחיים לוינסון מפני תביעת לשון הרע. האיום מגיע אחרי התכתשות טוויטר שהתפתחה בין השניים בעקבות ביקורת שהעביר לוינסון על תחקיר שערך אסנהיים עם רס"ר במיל' גלעד אך, ממקימי מאהל המחאה בסמוך למשרד ראש הממשלה בדרישה לא להפסיק את הלחימה ברצועה עד להכרעת חמאס.

"אני מבין שהוא כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות"

לוינסון הגיב לראיון בחריפות שלו וכינה את אסנהיים כתב חצר. "אני מבין שהוא כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות" פתח לוינסון והמשיך, "אבל רוני קובן לא יכול להעיר שלא מדובר במילואימניקים אלא בפעילים פוליטים מחוברים וממומנים שעושים ספין של מחאת מילואימניקים אותנטית למטרות פוליטיות?"

"ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית"

אסנהיים, לא נשאר חייב והשיב ללוינסון: "אתה ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית, ומתמחה בעיתונות טוויטר רעילה. בפעם הבאה שאתה מזכיר את המילה עיתונאי והשם שלי לידה, זכור נא להשיל נעל מהרגל". בציוץ שהעלה מאוחר יותר לרשת הטוויטר שיתף אסנהיים התכתבות וואטסאפ עם לוינסון בה הזהיר אותו מפני תביעת לשון הרע.