מרתיח: התחזו לקרובי החטופים - וגנבו עשרות אלפים

פרשיית הונאה חמורה: שלושה תשובי הצפון התחזו לאנשי משפחות החטופים והמפונים ובאמצעות שימוש בתמונותיהם קיבלו במרמה סכומי עתק של עשרות אלפי שקלים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/24 15:29 כג בטבת התשפד

מרתיח: התחזו לקרובי החטופים - וגנבו עשרות אלפים
עצור, אילוסטרציה, צילום: Flash90

המשטרה התירה היום (ה') לפרסום כי במסגרת חקירה סמויה ומואצת של פרשיית הונאה חמורה ובלתי מוסרית, יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת של משטרת מחוז מרכז חשפה שלושה חשודים בני 30 שלפי החשד התחזו למשפחות חטופים והשיגו תרומות בהיקף עצום. עוד מסרה המשטרה כי חשוד מרכזי בפרשה נעצר הבוקר בנתב"ג בעת שניסה להימלט מהארץ, שני החשודים הנוספים נעצרו בבתיהם בצפון.

עשרות מקרי התחזות והונאה

החקירה נפתחה בחודש נובמבר ביחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז בחשד לעשרות מקרים של התחזות לבני משפחות החטופים והמפונים, תוך ניצול ציני של המציאות הקשה ואהדת הציבור, במטרה להונות את האזרחים ולהשיג במרמה תרומות כספיות.

עם תמונות מהרשת: התחזו למפונים וקרובי חטופים

לפי החשד, השלושה התחזו למספר אנשים שונים מבין משפחות החטופים והמפונים, תוך שימוש בתמונותיהם מתוך רשת חברתית. השלושה פנו לציבור באמצעות תוכנת מסרים ובקשו תרומות במזומן בלבד.ככל שהתפתחה החקירה עד כה, עלה כי החשודים הצליחו לקבל במרמה סכומי עתק של כמאה אלף שקלים. ממשטרת ישראל נמסר: "בתום חקירתם תבקש המשטרה מבית השלום בחדרה להאריך את מעצרם היום בשעות אחר הצהריים, בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368