מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נסראללה איים כי הרג אל-עארורי יקבל מענה - הרמטכ"ל: "המוכנות בצפון בשיאה"

חסן נסראללה התייחס בנאום היום לחיסולו של סאלח אל-עארורי אמש בלבנון: "מה שקרה אתמול בפרברי הדרום לא יישאר ללא מענה או ללא עונש". הרמטכ"ל הלוי: "אנחנו במוכנות חזקה מאוד בצפון, מתמקדים בלחימה בחמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 20:13 כב בטבת התשפד

נסראללה איים כי הרג אל-עארורי יקבל מענה - הרמטכ"ל: "המוכנות בצפון בשיאה"
נסראללה, צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם היום (ד') והתייחס בין היתר לחיסולו של סאלח אל-עארורי, מספר 2 בחמאס, שחוסל אמש על ידי כטב"מ בשכונת דאחייה בביירות שבלבנון. "אני רוצה לומר לאחי, ראש חמאס איסמעיל הנייה, וכל המנהיגים של גדודי אל קסאם, וכל אנשי פלשתין, שאני מקווה שהנרצחים יזכו לרחמי אללה", פתח נסראללה את נאומו. הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי שסייר היום בגבול הצפון אמר: "אנחנו במוכנות חזקה מאוד בצפון, מתמקדים בלחימה בחמאס".

דברי הרמטכ"ל בגבול הצפון

נסראללה: "אל-עארורי נהרג בתוקפנות ישראל בוטה"

בהמשך התייחס לחיסול של אל-עארורי אמש, ואמר: "השהיד שייח' סאלח אל-עארורי הוא מנהיג ג'יהאד גדול שבילה את חייו עד ליל מות הקדושים שלו בג'יהאד, בהתנגדות, בעבודה ובשבי". עוד הוסיף: "אל-עארורי נהרג בתוקפנות ישראל בוטה".

עוד אמר נסראללה, כי: "בניגוד למה שטוען האויב, אני אומר שהלוחמים עדיין נלחמים על הגבול, לאורך התיל, ולכולם אנחנו מברכים את ברכותינו והערכה. היו בטוחים שהקורבנות והסבלנות שלכם יביאו רק תוצאות ראויות לשבח שיביאו טוב לכל האזור ולעם כולו".

"העם הפלשתיני אינו יכול לשכוח את אדמתו או את מטרתו"

"כשנראה את החשיבות והגדולה של התוצאות וההישגים שהושגו עד כה, נהיה יותר מקובלים ומרוצים מגודל הקורבנות", המשיך בנאומו. "לפני מבול אל-אקצא, הנושא הפלשתיני היה בדרך להישכח. אחת התוצאות שהושגו במבול אל-אקצא הייתה הפסקת ההימור הישראלי על העייפות, הייאוש והנטישה של הפלשתינים לעניינם. העם הפלשתיני אינו יכול לשכוח את אדמתו או את מטרתו. מה שקרה בחודשים האחרונים היכה מכה הרסנית לדרך הנורמליזציה", אמר.

"אם האויב יפתח במלחמה על לבנון, הלחימה שלנו תהיה ללא תקרות, גבולות, כללים ובקרות"

בהמשך התייחס לתקיפות ישראל בלבנון, ואיים: "אם האויב יפתח במלחמה על לבנון, הלחימה שלנו תהיה ללא תקרות, גבולות, כללים ובקרות. מי שחושב על מלחמה איתנו יתחרט, כי מלחמה איתנו היא מאוד מאוד יקרה. מה שקרה אתמול בפרברי הדרום לא יישאר ללא מענה או ללא עונש".

חיילים בגבול לבנון

חיילים בגבול לבנון, צילום: Ayal Margolin/Flash90