מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

השר הגן על אגם שחזרה מהתופת: "תנו לה להתמודד עם הצלקות בדרכה"

השר חילי טרופר פרסם פוסט בו הגן על אגם גולדשטיין שהתראיינה על חוויותיה הקשות מהשבי בעזה, והיו מי שהעזו לבקר אותה על דבריה: "את אגם תעזבו. לתמיד. תנו לה לבחור את המילים שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 11:26 יד בטבת התשפד

השר הגן על אגם שחזרה מהתופת: "תנו לה להתמודד עם הצלקות בדרכה"
אגם גולדשטיין, צילום: מטה משפחות החטופים

השר חילי טרופר פרסם הבוקר (ג') סרטון בחשבון הטוויטר שלו, בו יצא להגנת אגם גולדשטיין, ששבה במסגרת עסקת החטופים משבי חמאס. אגם דיברה השבוע לראשונה על חוויותיה הקשות מהשבי, והיו טוקבקיסטים שהעזו לבקר אותה ולכנות אותה "שמאלנית" ו-"שטופת מוח".

"כמה עזות מצח צריך כדי להסביר לנערה שחזרה מהתופת כיצד היא צריכה לדבר"

טרופר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אגם גולדשטיין, נערה גיבורה ששבה מהשבי אחרי 51 יום ואביה ואחותה נרצחו, מותקפת ברשתות על מה שאמרה אודות השבי ואיך שהתנהגה, כמובן תוך אזכור היותה קיבוצניקית", השר תקף: "כמה עזות מצח צריך כדי להסביר לנערה שנחטפה וחזרה מהתופת כיצד היא צריכה לדבר".

"אנא, תתאפקו. את אגם תעזבו. לתמיד. תנו לה לבחור את המילים שלה, לאסוף את השברים ולהתמודד עם הצלקות בדרכה", עוד הוסיף, "אסור, פשוט אסור לנו, לחזור לשיח השנאה, התיוגים וההכללות.
אגם היא ישראלית שנחטפה. מחרחרי השנאה כבר עובדים. הם מתייגים בקלות, מכלילים במהירות, שופטים ומבקרים בחופזה ובהתנשאות. אסור לרוב הישראלי להמשיך לשתוק כשהקצוות גוררים אותנו לביצות הרעילות של השנאה".