מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חמישה לוחמים נפלו בקרבות | הרמטכ"ל בחאן יונס: יש לנו עוד הרבה עבודה

צה"ל תקף בלבנון, לוחם נפצע בינוני | סמ"ר ניר רפאל קנניאן, סמ"ר בירהנו קאסיה, רס"ר (מיל') שי טרמין, רס"ב (מיל') אלכסנדר שפיץ וסרן אושרי משה בוצחק | נתניהו שוחח עם ביידן והבהיר כי ישראל תמשיך בלחימה | הרמטכ"ל בלב חאן יונס: "התקפה מרשימה, יש לנו עוד הרבה עבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/23 19:23 יא בטבת התשפד | עודכן בתאריך 24/12/23 00:15

חמישה לוחמים נפלו בקרבות | הרמטכ"ל בחאן יונס: יש לנו עוד הרבה עבודה
חללי צה"ל שנפלו בקרבות, צילום: דובר צה"ל

הלחימה בגזרה הצפונית נמשכת: במהלך היום (שבת) כוחות צה"ל תקפו בירי ארטילרי מספר מרחבים בלבנון. בנוסף, לפני זמן קצר מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מפקדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה. כמו כן, זוהו מספר שיגורים מלבנון שחצו למרחבים שונים בצפון הארץ. בתגובה, תקפו כוחות צה"ל את מקורות הירי.

כתוצאה משיגורים שבוצעו מלבנון למרחב מנרה, לוחם צה"ל במילואים נפצע מרסיסים באורח בינוני. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

חמישה חללי צה"ל נפלו בקרבות בעזה

צה"ל התיר הערב (שבת) לפרסום את שמותיהם של חמישה חללי צה"ל שנפלו בקרבות על רצועת עזה. סרן אושרי משה בוצחק ( 22) מחיפה, מפקד צוות בסיירת נח"ל, נפל בצפון רצועת עזה. בדרום רצועת עזה נפלו: סמ"ר ניר רפאל קנניאן (20) מבית קשת, לוחם בסיירת גבעתי.

ניר רפאל קנניאן

ניר רפאל קנניאן צילום: דובר צהל


סמ"ר בירהנו קאסיה (22) מבית שמש, לוחם בסיירת גבעתי.

בירהנו קאסיה

בירהנו קאסיה צילום: דובר צה"ל


רס"ר (מיל׳) שי טרמין (26) מראש פינה, לוחם בגדוד 6623, עוצבת חוד החנית (55).

שי טרמין

שי טרמין צילום: דובר צה"ל


רס"ב (מיל׳) אלכסנדר שפיץ (41) מכרמיאל, לוחם בגדוד 6623, עוצבת חוד החנית (55).

אלכסנדר שפיץ

אלכסנדר שפיץ צילום: דובר צה"ל

נתניהו שוחח עם ביידן: "ישראל תמשיך במלחמה עד להשלמת כל מטרותיה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שבת) עם נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן והביע את הערכתו על עמידתה של ארה"ב במועצת הביטחון. נתניהו הבהיר שישראל תמשיך במלחמה עד להשלמת כל מטרותיה, על אף הרמיזות בזמן האחרון מצד ארצות הברית כי ישראל צריכה לשאוף לסיום המלחמה בקרוב.

הרמטכ"ל בחאן יונס: התקפה מרשימה, יש לנו עוד הרבה עבודה

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, קיים היום (שבת) הערכת מצב עם הכוחות הלוחמים מאוגדה 98 וחטיבת גבעתי בחאן יונס, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס ומפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה לירון בטיטו. במהלך הסיור, הרמטכ"ל אמר ללוחמים: "זו התקפה מרשימה, יש לנו עוד הרבה עבודה".

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן