מהומה וחילופי האשמות בישיבת סיעת הליכוד: "לא הזמן לפוליטיקה"

אחרי מסיבות העיתונאים הנפרדות, חבר כנסת מהליכוד האשים את גנץ וגלנט: "עדיף לראש הממשלה לעשות מסיבות עיתונאים לבד". טלי גוטליב האשימה את דובר צה"ל | כך הגיב נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 16:53 כ בכסלו התשפד

מהומה וחילופי האשמות בישיבת סיעת הליכוד: "לא הזמן לפוליטיקה"
ישיבת סיעת הליכוד. ארכיון, צילום: עדיאל שביט, כיפה

בצל חידוש הלחימה ואחרי מסיבות העיתונאים הנפרדות של נתניהו וגלנט, ישיבת סיעת הליכוד התקיימה היום (א') וסיפקה מספר הצהרות מחברי הכנסת. מהישיבה נעדרו שר הביטחון גלנט ושר הכלכלה ברקת, מי שפיתחו קו עצמאי במהלך המלחמה.

ואטורי וגוטליב האשימו - כך השיב נתניהו

חבר הכנסת שעורר סערה היה ניסים ואטורי שאמר כי "עדיף לראש הממשלה לעשות מסיבות עיתונאים לבד, בלי גנץ וגלנט שנותנים נשיקה בפה בסוף". בנוסף, חברת הכנסת טלי גוטליב האשימה את דובר צה"ל ואמרה כי הוא "משרת נרטיבים שהם לא ימניים".

ניסים ואטורי

ניסים ואטורי | צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בתגובה להאשמות החריגות אמר נתניהו: "אני מבקש מכולכם: היזהרו בדבריכם, במיוחד בעת מלחמה. אין שום מקום להתקפות אישיות. כל הקבינט, צה"ל וגופי הביטחון, עובדים כצוות אחד ואני מבקש לא להתריס נגדם. אין לנו כרגע שום יריבים לא מימין ולא משמאל - כולנו, כל העם, צריך לפעול כגוף אחד ומאוחד. זה לא הזמן לפוליטיקה".

"גלנט החליט מה שהחליט"

נזכיר כי אמש (מוצאי שבת), במענה לשאלת עיתונאים, טען ראש הממשלה כי הוא הציע לשר הביטחון גלנט לקיים מסיבת עיתונאים משותפת "אבל הוא החליט מה שהחליט".