מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי הביקורת נתניהו שוחח עם אבא של יובל קסטלמן: "מלח הארץ"

לאחר שאמר "אלו החיים" על ההשלכות שעשויות להיות בחלוקת נשק המונית לאזרחים, ראש הממשלה נתניהו מבהיר - קרתה טרגדיה איומה. הדבר הזה חייב להיבדק עד תום

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 15:38 כ בכסלו התשפד

אחרי הביקורת נתניהו שוחח עם אבא של יובל קסטלמן: "מלח הארץ"
בנימין נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (א') עם משה קסטלמן, אביו של יובל דורון קסטלמן ז"ל שנורה בשוגג בפיגוע הירי שהיה בירושלים בשבוע שעבר, לאחר שנחשד בטעות כמחבל.

נתניהו: "הדבר הזה חייב להיבדק עד תום"

"יובל דורון קסטלמן הוא גיבור ישראל. יובל במעשה גבורה עילאי הציל חיים רבים, אבל לצערנו קרתה שם טרגדיה איומה - האיש שהציל בעצמו נקטל. הדבר הזה חייב להיבדק עד תום", אמר, והוסיף: "שוחחתי היום עם משה, אביו של יובל. מלח הארץ, משפחה ציונית, משפחה מופלאה. אני והעם כולו דואבים איתם על מותו של גיבור ישראל".

יובל קסטלמן

יובל קסטלמן, צילום: באדיבות המשפחה

"יכול להיות שנשלם על כך מחירים. אלו החיים"

יש לציין כי אמש התקיימה מסיבת עיתונאים בה התייחס נתניהו למקרה בו נהרג יובל קסטלמן: "מה שקרה בפיגוע הרצחני הנורא בירושלים הוא שאזרח חמוש הביא לתוצאה הסופית החשובה וחייל הוא שירה. ברגע שאתה מחלק כלי נשק במספרים יותר גדולים, המקרים יכולים לקרות", אמר. "אנחנו יודעים שבגלי הטרור שהיו מאז העשור האחרון ואף לפני, הימצאותם של אזרחים חמושים הרבה פעמים הצילה את המצב ומנעה אסון גדול, וזה קרה עשרות פעמים. ולכן אני חושב שצריך להמשיך עם המדיניות הזו. יכול להיות שנשלם על כך מחירים. אלו החיים", הוסיף. דבריו אלו עוררו סערה גדולה, במיוחד בקרב משפחת קסטלמן.