הטיפ של יוסי פוקס: כך תבדילו בין ניוז לפייק ניוז

יוסי פוקס הבהיר כי המלחמה לא תופסק, גם במחיר שחרור כל החטופים, וכי מי שטוען כך מפיץ שקרים. "כל ידיעה על עסקת שחרור חטופים שמובילה להפסקת המלחמה שווה לפייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/23 15:36 טז בכסלו התשפד

הטיפ של יוסי פוקס: כך תבדילו בין ניוז לפייק ניוז
יוסי פוקס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על רקע השיחות בין מצרים לקטאר על הרחבת הפסקת האש בעזה בתמורה לחטופים, ובקשת חמאס להארכת ההפוגה בכמה ימים, מזכיר הממשלה יוסי פוקס מצייץ בחשבון הטוויטר שלו ומבהיר כי הלחימה בעזה לא תיפסק- גם לא במחיר של שחרור כל החטופים.

אתן לכם כלל אצבע בימים מתוחים אלו לדעת להבחין בין ניוז לבין פייק ניוז" הוא כתב "כל ידיעה על עסקת שחרור חטופים שמובילה להפסקת המלחמה או להפסקת אש ממושכת=פייק ניוז". זאת לאחר שכתב לפני כמה ימים כי "הייתה לי הזכות לסייע בגיבוש החלטת הממשלה לאשר את שחרור החטופים. הממשלה תקיים את התחייבותה להשלים את המערכה הצבאית בעזה עד השמדת חמאס ותייצר את התנאים להשבת כל חטופינו".

מזכיר המדינה האמריקני: ארה"ב רוצה שהפסקת האש תתארך

כזכור ההסכם המקורי כלל ארבעה ימי הפוגה בתמורה לחמישים חטופים ואז התרחב ליומיים נוספים תמורת 20 חטופים. הבוקר (ד') חמאס ביקש מישראל ארבעה ימים נוספים. אנתוני בלינקן, מזכיר המדינה האמריקני, נאם היום ואמר כי ארה"ב הייתה רוצה לראות את הפסקת האש מתארכת, וכי היא פועלת למטרה זו "בכל יום".