מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

למרות תנאי הפסקת האש - גלנט מבטיח: "לכל כוח בשטח יהיה ליווי מודיעיני"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר באחד מבסיסי אגף המודיעין, אליו מביאים כוחותינו את האמצעים הנתפסים ברצועת עזה: "כל כוח שנע בשטח מקבל גיבוי מודיעני שלם שמגיע מכל מערכות המודיעין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/23 19:16 ט בכסלו התשפד

למרות תנאי הפסקת האש - גלנט מבטיח: "לכל כוח בשטח יהיה ליווי מודיעיני"
גלנט, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ד') באחד מבסיסי אגף המודיעין, אליו מביאים כוחות צה"ל ושב"כ את האמצעים הנתפסים ברצועת עזה. שר הביטחון שיבח את אנשי המודיעין על פעולתם, המסייעת לכוחות הלוחמים בשטח ותורמת להשגת מטרות המלחמה, והבטיח כי לכל כוח יהיה ליווי מודיעיני.

"מה שראיתי זה דבר מרשים בצורה בלתי רגילה"

שר הביטחון אמר בסיום הביקור: "סיימתי כעת ביקור באגף המודיעין של צה"ל כשהוא מופנה ומוכוון לסיוע לכוחות הלוחמים בשטח. מה שראיתי זה דבר מרשים בצורה בלתי רגילה. כל לוחם, כל כוח שנע בשטח מקבל גיבוי מודיעני שלם שמגיע מכל מערכות המודיעין ובקצה הולך עד למ"פ, עד לקמ"ן, ולפעמים עד הלוחם, ומספר לו איך הוא יכול להגן על עצמו, איפה נמצא האויב, והתוצאה היא תוצאה קטלנית במיוחד".

"הלוחמים יודעים לאן להגיע ומה לעשות - האויב נמצא במצוקה גדולה כתוצאה מהלחימה הקטלנית המסתייעת באגף המודיעין של צה"ל ביחד עם שירות הביטחון הכללי. כתוצאה מהפעולה האיכותית, המדויקת והמקצועית של אמ"ן, של שב"כ, גם בימים הקרובים לכל כוח שיהיה בשטח יהיה ליוויי מודיעיני שלם מכל המקורות שיאפשר לו לפעול בביטחון", סיים.