מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותר לפרסום: לוחם גבעתי מאלון שבות נפל בקרב ברצועת עזה

סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי בן 21 מאלון שבות, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. ההלווייה תתקיים מחר בבית העלמין בכפר עציון | בנוסף, לוחם מילואים ביחידה 504 ולוחם סיירת גולני נפצעו קשה | צפו בתיעוד פעילות גבעתי ברצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/23 18:01 ט בכסלו התשפד

הותר לפרסום: לוחם גבעתי מאלון שבות נפל בקרב ברצועת עזה
איתן רוזנצוויג, צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: סמ"ר איתן דב רוזנצוויג, בן 21 מאלון שבות, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הלווייתו תתקיים מחר בבית העלמין בכפר עציון בשעה 14:00. בנוסף, לוחם במילואים מיחידה 504 של אגף המודיעין ולוחם בסיירת גולני נפצעו קשה בקרבות.

איתן רוזנצוויג

איתן רוזנצוויג | צילום: דובר צה"ל

רוזנצוויג היה בנם של חגית ועוזי והותיר אחריו ארבעה אחים. הוא התגייס לגבעתי לאחר שלמד בישיבת ההסדר בירוחם. מהמועצה האיזורית גוש עציון נמסר: "מועצה אזורית גוש עציון מודיעה בכאב על נפילתו בקרב של סמ"ר איתן דב רוזנצוויג הי"ד מאלון שבות ומשתתפת בצער המשפחה והחברים. פרטים על ההלוויה והשבעה ימסרו בהמשך. בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים וְחֶרְפַּת עַמּוֹ יָסִיר מֵעַל כָּל הָאָרֶץ כִּי ה' דִּבֵּר".

מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר: "בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של לוחם גבעתי החייל סמ"ר איתן רוזנצוויג הי"ד, תלמיד ישיבת ההסדר ירוחם שנפל במלחמת מצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים, אנו מחבקים את המשפחה בשעתה הקשה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

פעילות כוחות גבעתי ברצועה

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי פשטו על מפקדת החטיבה הצפונית של חמאס הנמצאת במרחב שייח זאייד בצפון רצועת עזה, כך מפרסם היום (ד') דובר צה"ל. הכוחות ביצעו פשיטה משוריינת על המוצב ואיתרו בו מספר פירים, בניהם פיר אסטרטגי רחב בעומק 50 מטרים ורוחב של 7 מטרים. בנוסף, אותר גם דגם מוקטן המדמה רק"ם צה"לי, וכן חומה המדמה את גדר הגבול בעזה.

אסטרטגי ורחב: פיר המנהרה שאותר