מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון הרצועה: סרן אסף מסטר וסרן כפיר יצחק פרנקו מחטיבה 401 | ביידן מגבה את ישראל: "המלחמה תיגמר רק כשחמאס לא תוכל לעשות זוועות שוב לישראלים" | דיווח: צה"ל מפעיל דחפורים בבית החולים שיפא

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 07:09 ג בכסלו התשפד

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל
החללים שנפלו בקרבות בצפון הרצועה, צילום: דובר צה"ל, צילום מסך

המלחמה הקרקעית בעזה: צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות בצפון רצועת עזה: סרן אסף מסטר, בן 22, מקיבוץ בחן, שירת כמפקד מחלקה בגדוד 601, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל). סרן כפיר יצחק פרנקו, בן 22, מירושלים, שירת כמפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל).

בנוסף, קצין צה"ל במילואים מגדוד 9217 נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה ולוחם צה"ל במילואים מחטיבה דרומית נפצע באורח קשה במהלך פעילות מבצעית במרחב העוטף. משפחותיהם עודכנו.

צה"ל מפעיל דחפורים בבית החולים שיפא

בתוך כך, הפעילות הצבאית בבית החולים שיפא נמשכה גם הלילה, מנהל מחלקת האורתופדיה בבית החולים, אמר ברשת אלג'זירה כי צה"ל מפעיל דחפורים בחצרות בית החולים ומבצע עבודות חישוף. לא ברור אם מטרת העבודות לאתר מטענים מוטמנים או לאתר מנהרות.

הלוחמים בבית החולים שיפא

הלוחמים בבית החולים שיפא, צילום: דובר צה"ל

ביידן מגבה את ישראל: המלחמה תיגמר רק כשחמאס לא תוכל לעשות זוועות שוב לישראלים

הזירה המדינית: נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נפגש במהלך הלילה (ה') עם נשיא סין שי ג'ינפינג בסן פרנסיסקו, בסיום הפגישה נערכה מסבית עיתונאים וביידן הבהיר כי "המבצע הישראלי בעזה יימשך עד שחמאס לא יוכל לעשות דברים מחרידים לישראלים".

החזית הצפונית: בתגובה לירי שבוצע אתמול על ידי חיזבאללה צה"ל תקף במהלך היממה האחרונה מספר מטרות טרור של חיזבאללה בשטח לבנון, ביניהן מחסן אמצעי לחימה, תשתיות צבאיות, עמדות תצפית ועמדות שיגור. מאחת העמדות שנתקפו בוצע אמש ירי נ"ט לעבר מרחב שלומי.

צה"ל תקף מחסני אמל"ח בלבנון

לרשימת ההרוגים המלאה והמעודכנת במלחמת חרבות ברזל לחצו כאן