מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צפו: "אתם העתיד של כולנו": נתניהו נפגש עם לוחמי הגדס"ר הבדואי

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם לוחמי יחידת הסיור המדברית ואמר להם: "מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/23 17:08 כט בחשון התשפד

"אתם העתיד של כולנו": נתניהו נפגש עם לוחמי הגדס"ר הבדואי
נתניהו נפגש עם הגדס"ר הבדואי, צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ב'), ביחידת הסיור המדברית (הגדס"ר הבדואי) 585 שנמצאת תחת פיקודה של החטיבה הדרומית. נתניהו קיבל סקירה על פעילות היחידה מסא"ל נאדר עידאת ושוחח עם המפקדים על הקרבות אותם ניהלו בשביעי לאוקטובר בטיהור הגזרה. כמו כן, ראש הממשלה נתניהו שמע ממ"פ מסייעת טופז חגבי וממלא מקום מ"פ מילואים מחמוד היב על הקרבות אותם התחילו כבר ממקום מגוריהם בדרום.

"השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה"

עם סיום הסיור נתניהו אמר ללוחמים: "אני מצדיע לכם וסומך עליכם. אתם העתיד של כולנו. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה, פשוט פראים. אתם כולכם חדורים באותה מטרה - אנחנו הולכים לנצח. אין פה הפסקות, אין פה חצאי דברים. זה לא 'מבצע', זה לא 'סבב'. פה הולכים עד הניצחון הטוטאלי".

"במלחמה מנצחים. זה הקרב שלנו והקרב העיקרי הוא פה"

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אני רואה את הנחישות אצלכם. עם כל הכאב, כאב גדול מאוד, אני רואה את קור הרוח והמחויבות להשלמת המשימה. במלחמה מנצחים. זה הקרב שלנו והקרב העיקרי הוא פה". נתניהו חתם: "אני מאמין בכם. אני מצדיע לכם, לכל אחת ואחד מכם, מצדיע לכם באמת. כל הכבוד לכם".