מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ראש הממשלה למשפחות החטופים: "מתנהל מאמץ, אני לא בטוח שאנשים מבינים עד כמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש בשנית עם נציגי משפחות החטופים בעזה, בקריה בתל אביב: "אנחנו נממש ונמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/23 20:08 יג בחשון התשפד

ראש הממשלה למשפחות החטופים: "מתנהל מאמץ, אני לא בטוח שאנשים מבינים עד כמה"
ראש הממשלה עם משפחות החטופים, צילום: לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש היום (ש') בשנית, יחד עם רעייתו שרה נתניהו, עם נציגי משפחות החטופים בעזה, בקריה בתל אביב.

ראש הממשלה התחייב בפני הנציגים לעשות ככל שניתן על מנת להביא לשחרור כל החטופים וציין כי זהו אחד מיעדי המלחמה. ראש הממשלה נתניהו הבטיח לנציגי המשפחות: "אני חייב להגיד לכם לפני שנכנס לקצת יותר פרטים במידת המוגבלות, שהמאמץ הזה לא רק שהוא לא נפסק - הוא נמשך והוא נמשך ביתר שאת. אנחנו נממש ונמצה כל אפשרות להביא אותם הביתה".

נתניהו עם משפחות החטופים

נתניהו עם משפחות החטופים צילום: לע"מ

"זה לפני הכניסה ואחרי הכניסה, והניסיון הוא לממש יכולת. זה חלק אינטגרלי ממטרות המבצע כפי שהגדרנו אותן, זה לא מן השפה אל החוץ. מתנהל מאמץ, אני לא בטוח שאנשים מבינים עד כמה הוא מתנהל ובאיזה היקפים, כולל הנחיות לכוחות בשטח ובהיקפים מאוד נרחבים עולמיים וגם מקומיים - וזה נמשך כל הזמן. אם הייתי אומר מה המפתח, המפתח הוא מידת הלחץ. ככל שהלחץ יותר גדול כך הסיכויים יותר גדולים", הוסיף.

בפגישה השתתפו, בין היתר, גם השרה מירי רגב, ר' הסגל צחי ברוורמן, הממונה על החטופים והנעדרים גל הירש, מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, ר' מערך ההסברה הלאומי, יועץ רה"מ נבו כץ ויועצת רה"מ טל גלבוע, שאחיינה בין החטופים.