"שליטה ישראלית ופירוז מלא": התכנית של שמחה רוטמן לרצועת עזה

חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית יוצא נגד התכנית להעברת השלטון ברצועה לרשות הפלשתינית ומתריע: "לא חוזרים על האיוולת של העבר" | ליבמרן הצטרף: "הדרישות להחזיר את הרשות לרצועה הם בגדר הזיה ואשליה מסוכנת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 14:37 כג בחשון התשפד

"שליטה ישראלית ופירוז מלא": התכנית של שמחה רוטמן לרצועת עזה
שמחה רוטמן, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

סוגיית היום שאחרי ברצועת עזה מעסיקה רבים בימים אלה, וגם את שמחה רוטמן שמפרסם היום (ג') את דעתו בנושא וכותב כי "אסור שלוחמינו ישפכו דם כדי לתת את רצועת עזה עטופה בסרט לרשות הפלשתינית".

"זו הרשות שמגדלת את הדור הבא של הרוצחים המתועבים"

לדברי רוטמן, הפתרון הוא פירוזה של הרצועה ושליטה ישראלית. "זו הרשות שמגדלת את הדור הבא של הרוצחים המתועבים במערכת ה'חינוך' המסיתה שלה, זו הרשות שמשלמת משכורות לרוצחי יהודים, לפי ראש. לא חוזרים על האיוולת של העבר! רק שליטה ישראלית ופירוז מלא של הרצועה ישיבו את הביטחון", כך רוטמן.

ליברמן לצד רוטמן: "הזיה"

מי שהצטרף לקריאה הוא אביגדור ליברמן, שפירט בפוסט ארוך את דעתו בנושא וחיבר אותו להתנתקות. "כל מי שטוען שהרשות הפלסטינית צריכה לחזור לשלוט בעזה ולקחת אחריות מדינית וביטחונית, מדבר דברי הבל ומנותק מן המציאות ומהיכולות של הרש"פ. דוגמה מוחשית לכך רואים ביו"ש בשטחים 'בשליטת' הרשות הפלסטינית. ללא גיבוי ישראלי אבו מאזן וממשלתו לא היו שורדים אפילו רגע. לכל בר דעת ברור שהגורמים הדומיננטים בשטח הם מחבלי החמאס, הג'יאהד וכנופיות מקומיות. לכן הדרישות להחזיר את אבו מאזן והרש"פ לרצועה הם בגדר הזייה ואשליה מסוכנת".