נתניהו בהכחשה גורפת: "הדברים של עמיחי אליהו מנותקים מהמציאות"

אחרי ששר המורשת מעוצמה יהודית לא שלל אפשרות של הטלת פצצת אטום על הרצועה, ראש הממשלה מבהיר: "פועלים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הדין הבינלאומי בכדי למנוע פגיעה בבלתי מעורבים, וכך נמשיך לעשות עד לניצחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 09:38 כא בחשון התשפד

נתניהו בהכחשה גורפת: "הדברים של עמיחי אליהו מנותקים מהמציאות"
ראש הממשלה נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

השר עמיחי אליהו נשאל הבוקר (א') בראיון על הפתרון לרצועה, וכשהועלתה אפשרות של הטלת פצצת אטום הוא לא שלל ואמר כי "זאת אחת האפשרויות". הראיון גרר ביקורות קשות על אליהו, וראש הממשלה נתניהו פרסם הבהרה ברורה.

"הדברים של השר עמיחי אליהו מנותקים מהמציאות. ישראל וצה"ל פועלים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של הדין הבינלאומי בכדי למנוע פגיעה בבלתי מעורבים, וכך נמשיך לעשות עד לניצחון", כתב ראש הממשלה. מאוחר יותר לשכת ראש הממשלה עדכנה כי נתניהו השעה את השר אליהו מישיבות הממשלה, עד הודעה חדשה.

"שיילכו לאירלנד או למדבריות, שהמפלצות בעזה ידאגו לעצמם לפתרון"

נזכיר כי את הדברים אמר אליהו באיון ברדיו "קול ברמה", שם אמר עוד: "אין מקום לרצועת עזה, לא צריך להיות קיום לצפון הרצועה. כל המרים דגל של אש"ף או של חמאס לא צריך להמשיך לחיות על האדמה. אני שואף שאחרי המלחמה נחזור ליישובים ברצועת עזה ונלך שם קוממיות בגאווה. לגבות מהם מחיר טריטוריאלי. לגבי האזרחים הפלשתינים? שיילכו לאירלנד או למדבריות, שהמפלצות בעזה ידאגו לעצמם לפתרון".