הרב שרקי מסביר: לא התכוונתי להרפות ידיים

אחרי שאמר כי "אם המטרה היא למסור את עזה לידי פושעי הרשות הפלשתינית - אין לשפוך את דמם של בחורי ישראל" - הרב אורי שרקי מסביר: "להילחם ברשעים ולהכחידם הוא תמיד דבר טוב רצוי וצודק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 09:25 כא בחשון התשפד

הרב שרקי מסביר: לא התכוונתי להרפות ידיים
הרב אורי שרקי, צילום: עמותת "ברית עולם", www.ravcherki.org

בשבוע שעבר התייחס הרב אורי שרקי לשאלת היום שאחרי ברצועת עזה וכתב כי מטרת המלחמה חייבת לכלול התיישבות יהודית בעזה - ולא העברתה לידיי הרשות הפלשתינית. "אין שום הצדקה לסיכון חיילינו אם המטרה היא למסור את עזה לידי פושעי הרשות הפלשתינית", כתב הרב - והיום (א') הוא מסביר.

"הבה נתחזק ונכלה את הרשע מן העולם"

"להילחם ברשעים ולהכחידם הוא תמיד דבר טוב רצוי וצודק. תוכחתי כלפי המדיניות אין בה כלל משום הרפיית ידיים. הבה נתחזק ונכלה את הרשע מן העולם", הסביר הרב את דבריו בפוסט עם הכותרת "מלחמה צודקת". נזכיר כי כותרתו של הפוסט הקודם הייתה "מלחמה לא צודקת!".

הרב שרקי כתב בשבוע שעבר כי "אין לשפוך את דמם של בחורי ישראל, אם לא חוזרים לשלוט ברצועת עזה, אם אין מיישבים בה יהודים. אנחנו לא מקריבים חיי אדם על מזבח חיסול הנהגת החמאס, כדי להעביר את אדמת עזה לשונאי ישראל".

לדבריו, "רק אבדן שטח ייחשב להפסד על ידי אויבינו. רק חזרה לאדמתנו תזקוף את קומתנו. יתאוששו נא מנהיגי המדינה, יחדלו להפקיר את דמם של בחורי ישראל. יפעלו לחיסולה של עזה בלי להיכנס לסימטאות. עוז וגבורה. זה מה שעלינו להתחמש בהם בעת הזאת!".