הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע: אלחנן קליין מעינב

אלחנן קליין, בן שדמות מחולה ותושב עינב, נהרג בפיגוע הירי בין עינב לקרני שומרון. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים | אחרי ניסיונות החייאה נקבע מותו של קליין שרכבו נורה וכתוצאה מכך התהפך

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/23 15:27 יח בחשון התשפד

הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע: אלחנן קליין מעינב
משפחת קליין, צילום: ללא

ברוך דיין האמת: אלחנן קליין מעינב הוא ההרוג בפיגוע הירי בין עינב לקרני שומרון. קליין היה בשירות צבאי במקום, והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. רכב ערבי עקף אותו, והמחבל פתח לעברו בירי - וכתוצאה מכך רכבו התהפך ומותו נקבע בהמשך.

"גיבור ומלא בנתינה שהשפיע רבות על כל מי שהיה סביבו"

מהיישוב עינב נמסר: "בצער רב ובלב דואב התבשרנו הבוקר על הרצחו של חברינו היקר והאהוב אלחנן קליין הי"ד. במלחמה הקשה שעם ישראל מתמודד איתה, עחנב איבדה אדם עניו, מאיר פנים, שמח, גיבור ומלא בנתינה שהשפיע רבות על כל מי שהיה סביבו. הישוב ענב כולו אבל עם המשפחה על האובדן הנורא".

משדמות מחולה נמסר: "בצער עמוק ובתדהמה אנו מודיעים כי אלחנן קליין הי"ד בן שדמות מחולה, בנם של יעל והרב יהודה, נרצח בפיגוע בעת היותו בשירות צבאי ליד עינב. אנו מחבקים את משפחת קליין, את אשתו הילה ושלושת ילדיו. הַרְנִינוּ גוֹיִם עַמּוֹ כִּי דַם עֲבָדָיו יִקּוֹם וְנָקָם יָשִׁיב לְצָרָיו וְכִפֶּר אַדְמָתוֹ עַמּוֹ".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "אלחנן היה גיבור אמיתי, אב ל 3 ילדים קטנים ועוד תינוק שבדרך שלא יזכו יותר לחבק את אביהם. הלב נשבר. ההתיישבות בשומרון כולה מחבקת את חיילי צה"ל ומערכת הבטחון יחד עם כל עם ישראל. צה"ל וההתיישבות בשומרון הם חגורת המגן של מדינת ישראל, אנחנו כואבים, אנחנו בוכים, ואנחנו נרים את הראש עם כל עם ישראל וניתן מכה אחת אפיים לאויבינו הרצחניים הברברים. כולנו עם אחד ויחד ננצח".

יוסי דגן בזירת הפיגוע: