הרוג ישראלי בפיגוע ירי בין עינב לקרני שומרון

קצת אחרי השעה 10:00 התקבל דיווח על פיגוע ירי בין עינב לקרני שומרון - אחרי ניסיונות החייאה נקבע מותו של הפצוע שרכבו נורה וכתוצאה מכך התהפך | יוסי דגן: "אנחנו משלמים כאן בדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/23 10:28 יח בחשון התשפד

הרוג ישראלי בפיגוע ירי בין עינב לקרני שומרון
ראש מועצת שומרון יוסי דגן בזירת האירוע, צילום: רועי חדי

נקבע מותו של הפצוע בפיגוע הירי בין עינב לקרני שומרון. קצת אחרי השעה 10:00 התקבל דיווח על פיגוע ירי בין עינב לקרני שומרון - אחרי ניסיונות החייאה נקבע מותו של הפצוע שרכבו נורה וכתוצאה מכך התהפך. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח על ירי לעבר רכב שכתוצאה מכך התהפך בכביש 557 סמוך לכפר בית ליד.

חובש בכיר במד"א בנצי לנדסברג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשיחים, בצד הכביש רכב הפוך על הגג. נהג הרכב, גבר בשנות ה-30 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מדובר צה"ל נמסר כי "פיגוע ירי אירע לפני זמן קצר סמוך ליישוב עינב שבחטיבת מנשה, במהלכו מחבלים ירו לעבר רכב שהתהפך כתוצאה מהירי. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים וחוסמים צירים במרחב".

יוסי דגן: "אנחנו משלמים כאן בדם"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן קורא לממשלה להחליף דיסקט: "פיגוע ירי קשה עם תוצאה קשה, כאן בין שבי שומרון לעינב. כולנו מחזקים את לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון. אני אומר לממשלה, העם מאחוריכם לתת מכה רצחנית. בינתיים אנחנו סופגים מכה אחרי מכה, אתם חייבים להחליף דיסקט, כמו שהחלפתם בעזה להפוך אותו ביהודה ושומרון. זה אותם מחבלים נאצים נאלחים מהחמאס אך גם מפת"ח של הרשות הפלסטינית. רק שלשום דרשנו להחליף את הדיסקט בצורה מלאה ולחסום את הכביש הזה משכם, שמוביל לכיוון עינב, ולסגור אותו לתנועה. לצערי הרב אחרי יומיים של תחנונים קיבלנו, אחרי פיגוע ירי אחר שכבר היה כאן, חסימה לא מלאה ולא בידוק מלא. אנחנו משלמים כאן בדם".