"גלנט טועה טעות חמורה": סמוטריץ' מסרב לשר הביטחון

אחרי ששר הביטחון יצא נגד סמוטרית' ואמר כי "מן הראוי להעביר ולהעביר באופן מיידי את הכספים לרשות הפלשתינית" - שר הואצר מבהיר כי לא יקח חלק בחיזוקה של הרשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/23 20:09 יז בחשון התשפד

"גלנט טועה טעות חמורה": סמוטריץ' מסרב לשר הביטחון
סמוטריץ', צילום: Chaim Goldberg/Flash90

שר האוצר סמוטריץ' החליט שלא להעביר לרשות הפלשתינית את כספי המיסים שישראל גובה ודרש דיון דחוף בקבינט באשר להעברת הכספים - החלטה שלא התקבלה יפה אצל שר הביטחון שטען כי היא מונעת יציבות. סמוטריץ' השיב לגלנט וכותב היום (ד') כי "לא חוזרים על טעויות וקונספציות שהתפוצצו לנו בפנים".

"אני מעריך את שר הביטחון ומחזק אותו על עבודתו לילות כימים למען ביטחון ישראל", פתח סמוטריץ'. "עמדתו בעד העברת הכספים לרשות הפלשתינית היא טעות חמורה. אני לא מתכוון לתת למדינת ישראל לממן את אויבינו ביהודה ושומרון שתומכים בטרור של חמאס ומממנים את מחבלי ה-7.10 שרצחו וטבחו בנו".

גלנט: "רוצים יציבות, במיוחד עכשיו"

"הרשות הפלשתינית היא לא הפיתרון - היא חלק מהבעיה. לא חוזרים על טעויות וקונספציות שהתפוצצו לנו בפנים!", סיים שר האוצר. נזכיר כי היום (ד') גלנט אמר כי "מן הראוי להעביר ולהעביר באופן מיידי את הכספים לרשות הפלשתינית כך שישמשו את כוחותיה שמסייעים במניעת טרור, ראוי לקיים את החלטת הקבינט. לישראל תמיד יש עניין ביציבות ביהודה ושומרון, בעיקר בעת הזאת".