"בגד במדינה": כתב אישום הוגש נגד החשוד בציור צלבי קרס על מעטפות שופרסל

"בגד במדינה": כתב אישום הוגש נגד תושב שועפאט ועובד חברת שופרסל שנחשד בציור צלבי הקרס על מעטפות החברה: "מדובר במעשה חריג שהנאשם ביצע בשעת המלחמה, מעשה חמור שלא משתמע לשתי פנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 16:03 טז בחשון התשפד

"בגד במדינה": כתב אישום הוגש נגד החשוד בציור צלבי קרס על מעטפות שופרסל
צילום: דוברות המשטרה

אחרי שצרכנים שהזמינו משלוח מזון מרשת שופרסל קיבלו מכתב מזוויע עליו צויר צלב קרס ודגל ישראל כשעליו איור מיני מגונה - המשטרה עצרה את החשוד במעשה והיום (ג') הוגש נגדו כתב אישום. החשוד הוא תושב מחנה הפליטים שועפאט ועובד משלוחים בחברה.

"כתושב מדינת ישראל הוא בגד לא רק במעסיקיו אלא גם במדינת ישראל כולה"

בתחילת השבוע החשוד אותר ונעצר בעת הגעתו למקום עבודתו והועבר לחקירה בחשד לעבירות איומים, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור ממניע של גזענות ועוינות כלפי הציבור. אחרי שמעצרו של החשוד הוארך בבית משפט - היום בצהריים הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים, לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

חוקר תחנת מוריה במרחב ציון, רס"ר יגאל צמח, שניהל את תיק החקירה ציין: "מדובר במעשה חריג שהנאשם ביצע בשעת המלחמה וככל הנראה בעקבותיה. מעשה חמור שלא משתמע לשתי פנים, מעשה המעיד על מסוכנותו ועל השנאה שלו ליהודים ולמדינת ישראל. כתושב מדינת ישראל הוא בגד לא רק במעסיקיו שנתנו בו אמון כמלקט מזון ומשלוחים ובעקבות המעשה החליטו לפטרו, אלא גם במדינת ישראל כולה".