מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יוסף חדאד זועם: "למה אתם מאפשרים ראיון איתן בלי שום תידרוך?"

אחרי ההצהרה של החטופה, יוכבד ליפשיץ ודבריה על טיפול החמאס, פעיל ההסברה מתקיף: "ככה זה נראה כשהמדינה מזניחה את ההסברה! פשוט נזק!!!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 14:10 ט בחשון התשפד

יוסף חדאד זועם: "למה אתם מאפשרים ראיון איתן בלי שום תידרוך?"
יוסף חדאד, , צילום: הותר לשימוש

יוכבד ליפשיץ, ששוחררה אמש (ב') אחרי 17 ימים בשבי החמאס, דיבר ההיום (ג') בפניי התקשורת ואמרה דברים מפתיעים על הטיפול של חאמס בהן. מי שזעם מהטיפול הישראלי בהסברה הוא יוסף חדאד, שכתב כי מדובר בכישלון ענק שליפשיץ לא קיבלה תמיכה וליווי טרם ההצרה שלה.

"ככה זה נראה כשהמדינה מזניחה את ההסברה. פשוט נזק"

"אני רוצה לדבר על הכישלון הענק של כל האחראים על ההסברה הישראלית מטעם המדינה!", כתב פעיל ההסברה. "אתם יודעים שהבעלים שלהן מוחזקים בידי המחבלים האכזריים האלה! אתם יודעים שיש לטרוריסטים קלף מולן ויכול להיות שבגלל זה בחרו לשחרר דווקא אותן... ואולי גם איימו עליהן ומי יודע מה קרה שם... למה אתם מאפשרים ראיון איתן בלי שום תידרוך, בלי שום הכנה ובלי שום פיקוח?! ככה זה נראה כשהמדינה מזניחה את ההסברה! פשוט נזק!!!".

חדאד הוסיף: "ועדיין צריך להזכיר לכל העולם איך מחבלים ברברים טבחו, התעללו, חטפו ועדיין עושים פשעים נגד האנושות! איך לעזאזל 2 נשים בנות 80 פלוס הגיעו לעזה?!? כי הן נחטפו באלימות יחד עם בעליהן על ידי הארגון "ההומני" הזה!! את דאעש-חמאס צריך להשמיד וצריך להיזהר מכל הלוחמה הפסיכולוגית והתרגילים שלהם!!!".

כמו לסגור את משרד הבריאות בזמן משבר הקורונה

"כישלון הסברתי ענק של מדינת ישראל! אבל מה אתם מתפלאים? אם בזמן מלחמה הסברתית ותעמולתית מול מומחי התעמולה והלוחמה הפסיכולוגית בעולם- מדינת ישראל סגרה את משרד ההסברה במקום לדאוג לחזק אותו, להשקיע בו ולוודא שהוא יעשה את העבודה הכי טובה ויעילה שיש, זה אומר הכל על חשיבות הנושא בעיני הדרג המדיני שלנו... כמו לסגור את משרד הבריאות בזמן משבר הקורונה! תתעוררו שם למעלה", סיים חדאד.