הרב יובל שרלו מזכיר: זו המשימה העיקרית שלנו כרגע

בימים קשים של מלחמה, תחת מטח טילים, עם מספר קורבנות בלתי נתפס ונזקים עצומים בגוף וברכוש, הרב יובל שרלו מסביר כי המשימה העיקרית של עם ישראל היא דווקא השבת האמון

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 15/10/23 12:15 ל בתשרי התשפד

הרב יובל שרלו מזכיר: זו המשימה העיקרית שלנו כרגע
הרב יובל שרלו. , צילום: ללא קרדיט

מכל הדברים החשובים לעשות עתה, ובד בבד עם היותנו עם המשפחות של ההרוגים, הנרצחים, החטופים והפצועים - יש לנו גם משימה לאומית עיקרית: להשיב את האמון, את החוסן ואת הביטחון.הדור שלנו חווה הרבה חוויות הרואיות במדינת ישראל.

כולנו מופקדים על להתחיל מבראשית

דור הילדים והנכדים שלנו - לא. חלק מהם גם ראה וחווה עתה את המראות הקשים ביותר האפשריים.הם חוו איך נראה פוגרום, במציאות הקשה ביותר. הם אינם ילדים עוד. הם צומחים במציאות שמדינת ישראל לא עשתה את הנדרש מאיתה. וכולנו מופקדים על להתחיל מבראשית. בלי זה - אנחנו מערערים את עצם הקיום שלנו. את היכולת של עוטף עזה לצמוח מחדש. את החוסן שלנו לקראת הבאות.

לוחמי צה"ל, מלחמת חרבות ברזל

לוחמי צה"ל, מלחמת חרבות ברזל, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

כל חולשה, כל וויתור, כל כניעה למערכת לחצים של העדפה של דברים חשובים אחרים - תהיה פעולה לכיוון ההפוך. האסור. זה הקול שצריך להישמע כל הזמן. לרוחבה של מדינת ישראל; לאורכו של העולם כולו; וכלפי השלטון - כלפי מי שנמצא כעת בהנהגה של עם ישראל. וכלפי מעלה מעלה, לריבונו של עולם, אנו נעשה את שלנו על הארץ, בתיקון שצריך לעשות, בתשובה, בצדק החברתי ובמשפט, בתפילה בצום ובתחנונים. ואתה תשמע מן השמיים, ותלמד ידינו לקרב ואצבעותינו למלחמה. נרדפה את אויבינו ולא נשוב עד כלותם.

הרב יובל שרלו מפעיל רשת של קבוצות וואטסאפ, ערוץ טלגרם ועמוד פייסבוק, הקרויים 'זיקים', בהם הוא שולח מדי יום התייחסות קצרה במבט תורני על שלל נושאים. ניתן להצטרף לקבוצות הווטסאפ דרך הלינק