מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

משפחות הנעדרים הקימו נציגות - כך תיצרו עימם קשר

משפחות הנעדרים התאגדו והקימו את "נציגות משפחות הנעדרים" שתעמוד מול הצבא והדרג המדיני. "המשפחות מצפות להקמה מיידית של מטה ממלכתי אשר ירכז את המידע ויסייע למשפחות הנמצאות במצוקה ואי וודאות איומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 13:52 כג בתשרי התשפד

משפחות הנעדרים הקימו נציגות - כך תיצרו עימם קשר
חיילים בדרום, צילום: Jamal Awad/Flash90

מלחמת חרבות ברזל: מאז החלה המלחמה, עשרות משפחות שאיבדו את הקשר עם קרוביהם טרם הצליחו לאתר אותם. הבוקר (א') הודיעו המשפחות על הקמת "נציגות משפחות הנעדרים" שתעמוד מול הצבא והדרג המדיני לקבלת מידע וקידום מו"מ לשחרור החטופים. נציגי המשפחות הגיעו הבוקר לבסיס הקריה בתל אביב בשביל לקבל פרטים אך בשלב זה שום גורם לא נמצא עמם בקשר.

"מצפים להקמה מיידית של מטה ממלכתי אשר ירכז את המידע"

מנציגות משפחות הנעדרים נמסר: "המשפחות מצפות להקמה מיידית של מטה ממלכתי אשר ירכז את המידע ויסייע למשפחות הנמצאות במצוקה ואי וודאות איומה. אנחנו מזמינים בני משפחה מדרגה ראשונה בלבד לשלוח הודעה לאשת הקשר: שקד חרמוני לצורך להצטרפות לקבוצה וקבלת עדכונים שוטפים- 0528560844.

שר החינוך הודיע על הקמת מנהלת טיפול בנפגעים

בתוך כך, שר החינוך יואב קיש הודיע על הקמת מנהלת טיפול בנפגעים (הרוגים, חטופים, פצועים, נעדרים). המנהלת תטפל במקרים עבור כלל עובדי משרד החינוך, עובדי הוראה, סגל ותלמידים ותהיה בקשר שוטף עם כל גופי הביטחון הרלוונטיים לנושא. בראש המנהלת תעמוד מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, דלית שטאובר.