עמית סגל: "יום יבוא, ובראש ת"א יעמוד מי שלא אכל כלב ולא שונא אדם"

הפרשן הפוליטי תוקף את ראש עיריית תל אביב נוכח ההחלטה על איסור ההפרדה בתפילת יום כיפור. "אנחנו חיים בעידן מופלא שבו בשמו של שוויון ננקטת אכיפה בררנית, שבשמה של הליברליות קוראים לאנשים עם כיפה להתחפף מהעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/23 13:31 ז בתשרי התשפד

עמית סגל: "יום יבוא, ובראש ת"א יעמוד מי שלא אכל כלב ולא שונא אדם"
עמית סגל, תוקף את חולדאי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אתמול הכריע בית המשפט בעד החלטת עיריית תל אביב על איסור הצבת מחיצות בתפילת יום כיפור במרחב הציבורי בתל אביב. מי שתוקף את עצם החלטת העיריה הוא הפרשן הפוליטי עמית סגל. בטורו השבוע ב"ידיעות אחרונות" הוא כותב כי "שבשם הדמוקרטיה, מנסים להשליט פה דיקטטורה מחשבתית. לא יעבוד".

המתקפה של סגל על חולדאי

את הדברים כותב סגל על רקע טקס פרסי סוקולוב של עיריית תל אביב שנערך השבוע ותוקף את ראש העיר חולדאי: "באותו שבוע פעל ראש עיריית תל-אביב לסכל תפילת יום כיפור במרחב הפתוח של עירו, בשל קיומה של המחיצה הוא כותב, "מוסלמים מתפללים בהפרדה בגן צ'ארלס קלור מדי חג, והעירייה לא נוקפת אצבע, אבל תפילה מוסלמית היא חגיגה רב תרבותית ותפילה יהודית – הדתה משיחית מסוכנת".

רון חולדאי מאמין שיוביל את גוש השמאל

רון חולדאי, סגל תוקף. צילום: Miriam Alster/Flash90

בשמה של הליברליות קוראים לאנשים עם כיפה להתחפף מהעיר

"יום יבוא" מייחל סגל, "ובראשות עיריית תל-אביב יעמוד מי שלא אכל כלב ולא שונא אדם, ואז ישובו ההיגיון והסובלנות לעיר שהקפידה פעם לכבד את כל הבאים בשעריה". הוא מוסיף: "אנחנו חיים בעידן מופלא שבו בשמו של שוויון ננקטת אכיפה בררנית, שבשמה של העיתונות החופשית סותמים פיות, שבשמו של השירות הצבאי מסרבים להתנדב למילואים, שבשמה של הליברליות קוראים לאנשים עם כיפה להתחפף מהעיר". סגל מסכם: "בשם הדמוקרטיה, מנסים להשליט פה דיקטטורה מחשבתית. לא יעבוד".