סערת הרב לוינשטיין העיתונאי הסרוג תוהה: אתם תגרשו גם אותי?

העיתונאי עקיבא נוביק התייחס לתקיפת הרב יגאל לוינשטיין בתל אביב על ידי פעילי "כח קפלן", וכתב כי הוא מבין את הזעם כלפי הרב. אולם מנגד שאל: "איך בעצם מחליטים את מי לגרש מתל אביב?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 14:21 ה בתשרי התשפד

העיתונאי הסרוג תוהה: אתם תגרשו גם אותי?
עקיבא נוביק | , צילום: Hadas Parush/Flash90

סערת תקיפת הרב יגאל לוינשטיין בתל אביב אמש על ידי פעילי מחאה מקבוצת "כח קפלן", מסרבת לגווע, ותגובות רבות ממשיכות להתפרסם. העיתונאי עקיבא נוביק כתב היום בחשבון הפייסבוק שלו כי מצד אחד הוא מבין את התיעוב לראש מכינת "בני דוד, אולם מנגד תהה היכן עובר הגבול.

"מה עם מי שהצביעו לרשימה שבה אבי מעוז ההומופוב"

נוביק הקדים וכתב : "מבין את הזעם והתיעוב לרב לוינשטיין. הוא די הביא אותם על עצמו כשבחר להכריז מלחמה על להט"בים. אבל איך בעצם מחליטים את מי לגרש מתל אביב?", תהה.

"אתמול למדנו שאנשי 'ראש יהודי' לא רצויים כי הם נותנים לו לגיטימציה. אוקיי. מה עם מי שהצביעו לרשימה שבה אבי מעוז ההומופוב, גם אותם ראוי לגרש בבושת פנים? האם זאת המשמעות של 'הפסקנו להיות נחמדים' ו'הדור הלא נכון'?".

"מסתובבים עם כיפה קטנה אבל נותנים לגיטימציה לדוסים החשוכים"

"ולמה לעצור כאן", המשיך וכתב עיתונאי "התאגיד", "אולי צריך לסלק את כל מי שתומך בממשלה הרעה הזאת? מצביעי כל המפלגות האלה מנרמלים את מעוז. הם ומשפחותיהם, שיסתלקו מתל אביב ויגורו בערים שלהם. הכללים השתנו וכו'.

לסיום כתב כי אולי גם לו צריך להיות דין דומה לזה של הרב לוינשטיין. "אולי צריך להעיף גם דתיים ליברלים מסוגי, שמצייצים נגד ההתנהלות של אחים לנשק? הרי אלה הכי גרועים. מסתובבים עם כיפה קטנה אבל נותנים לגיטימציה לדוסים החשוכים. איפה בעצם עובר הגבול ואיפה עוצר המדרון הזה?".