ההישג של עמית סגל- הפעם בארצות הברית

העיתונאי והפרשן, מהבכירים בתקשורת הישראלית שובר עוד תקרת זכוכית והפעם עם טור דעה באחד העיתונים החשובים בעולם. במאמר הוא משווה בין המצב בישראל ב-2017 לבחירות הקרובות בארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/23 17:28 ה בתשרי התשפד

ההישג של עמית סגל- הפעם בארצות הברית
עמית סגל, שיא בעיתונות הכתובה, צילום: Hadas Parush/Flash90

עמית סגל הפך עם השנים לאחת הדמויות הבולטות בפוליטיקה הישראלית ואחד העיתונאים הבולטים בעיתונות בכלל במערכת "חדשות 12" בפרט. אך יחד עם העשייה הטלוויזיונית מפתח סגל גם את העשייה בעולם העיתונות הכתובה עם טור שבועי ב"ידיעות אחרונות" וספרים שהוציא בשנים האחרונות. עתה הוא שובר שיא אישי חדש.

לראשונה: טור דעה בעיתון האמריקני

לראשונה בקריירה כתב היום (ד') סגל טור דעה בעיתון החשוב "הוול סטריט ג'ורנל", עיתון שמרבה לעסוק בנעשה בישראל. סגל הזמין את עוקבי חשבון הטוויטר שלו לקרוא את הטור וכתב: "מוזמנים לקרוא את המאמר הראשון שכתבתי לוול סטריט ג׳ורנל". בהמשך גם נתן הצצה לנושא הטור וכתב: "על אסלות מזהב בפנטהאוז של טראמפ, הקירות המתפוררים בבלפור ובכל זאת על הדמיון בין מה שקרה פה ב-2017 ומה שאולי יקרה שם ב-2024".

הוול סטריט ג

הוול סטריט ג'ורנל, סגל בטור דעה צילום: shutterstock

הביקורת של העיתון על ביידן

בעיתון כאמור, כתבו מספר מאמרים בנוגע לישראל כשלפני חודשיים במאמר תחת הכותרת "מה יש לביידן נגד ישראל?", נכתב כי "מדוע הנשיא ביידן יוצא מגדרו כדי להשפיל, לבקר ולתת הוראות לממשלת ישראל? לפחות ברמה הרטורית, הנשיא והממשל שלו מתייחס גרוע יותר לראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה שלו מאשר למולות של איראן".