אילה בן גביר שיתפה: "איתמר דואג לעמירם בן אוליאל"

ברקע הקמפיין למען רוצח משפחת דוואבשה, רעיית השר לביטחון לאומי כתבה בקבוצת תומכים כי בן גביר דואג לתנאיו של עמירם בן אוליאל. היום אמרה חברת מפלגתו: "אני יודעת שהוא חף מפשע" | בעוצמה יהודית הגיבו: השר בן גביר בא לתקן"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 20/09/23 22:20 ה בתשרי התשפד

אילה בן גביר שיתפה: "איתמר דואג לעמירם בן אוליאל"
בן גביר, שיפר את תנאיו של בן אוליאל?, צילום: Erik Marmor/Flash90

"קבוצה יקרה, איתמר דאג לתנאים קצת יותר הגיוניים לעמירם: טלפונים, ספרים, פסח באגף התורני" כך כתבה רעייתו של השר לביטחון לאומי אילה בן גביר בקבוצת וואטסאפ של תומכי עמירם בן אוליאל, כך מפרסמת העיתונאית כרמל דנגור.

בן גביר תוקפת את השב"ס

בן גביר כותבת בקבוצת "משחררים את עמירם" כי התנאים הקשים בהם נמצא מי שהורשע ברצח משפחת דוואבשה הם התנכלות של אנשי השב"ס בגלל השינויים שעושה השר בארגון. "כרגע איתמר עושה כמה שינויים מחוייבי המציאות בשב"ס ובגלל שזה לא מוצא חן בעיני כמה פקידים שם, הם מוציאים זעמם על העצורים היהודיים".

עמירם בן אוליאל

עמירם בן אוליאל, איתמר דואג? צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד הוסיפה בן גביר וכתבה: "צריך לדעת את זה ולנשום עמוק. מקווה שהתקופה הזאת תעבור במהרה יחד עם שב"ס יותר ראוי". מוקדם יותר התבטאה גם חברת מפלגתו של בן גביר, לימור סון הר מלך, בכנס לשחרור בן אוליאל ואמרה: "אני יודעת שהוא חף מפשע, הוא צדיק"

https://twitter.com/carmeldangor

תגובת בן גביר: "יש אפליה"

בלשכתו של בן גביר הגיבו ותקפו את נציבת השב"ס. "לצערו של השר עדיין יש אפליה בין אסירים ביטחוניים יהודים לאסירים ביטחוניים ערבים" נכתב, "השר לא מוכן לקבל את זה במשמרת שלו. בגלל האפליה הזו והקייטנות למחבלים בבתי הכלא נציבת שב"ס הולכת הביתה. השר בן גביר בא לתקן".