אלימות מחרידה: קשר, תקף והיכה את אשתו ההריונית

חוקרי מחוז מרכז ניהלו בשבוע האחרון חקירה מואצת בתחנת נתניה, בחשד לאלימות קשה במשפחה שכללה קשירות, הצלפות ועבירות מין כלפי אישה בהריון ובהתאם לממצאי החקירה יוגש כתב אישום נגד בן זוגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 07:40 כח באלול התשפג

אלימות מחרידה: קשר, תקף והיכה את אשתו ההריונית
אלימות במשפחה. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חוקרי מחלק המשפחה בתחנת נתניה פתחו לפני מספר ימים בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד כי תושב נתניה בשנות ה-20 לחייו תקף את אשתו בצורה חמורה, גרם לה לחבלות קשות במשך שבועיים עד שנזקקה לטיפול רפואי, בעודה בהריון מתקדם.

דרש מאשתו לצלם את הבית על מנת להוכיח לו שהיא לבד

על פי החשד, בעת שהחשוד שהה בבילוי, דרש מאשתו לצלם את הבית על מנת להוכיח לו שהיא לבד ועם שובו תקף אותה באלימות ואף מינית עד שנאלצה להיעדר מעבודתה בשל כך. בהמשך, החליט החשוד כי היא נשארת תחת פיקוחו והחל לעקוב אחריה לכל מקום בו הלכה בביתם או בבית משפחתם כאשר הוא ממשיך להפעיל כלפיה אלימות קשה ובאחד הימים אף קשר אותה לספה באמצעות כבל של מחליק שיער והחל לתקוף אותה באגרופים תוך שהוא יושב עליה וכן הצליף בה באמצעות שעון היד שברשותו.

שוטרי תחנת נתניה הוזעקו לדירה מיד עם קבלת דיווח במוקד 100 ועצרו את החשוד תושב העיר בשנות ה - 20 לחייו ומעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה. בתום חקירה רגישה ובהתאם לממצאיה, יוגש נגד החשוד בימים הקרובים כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד בגין המיוחס לו.