במחנה הממלכתי עונים לסמוטריץ': "אין צורך לשלם עבור כניסתנו לממשלה"

באופוזיציה מגיבים למשבר בקואליציה, אחרי הטענה של סמוטריץ' שנתניהו רוצה את גנץ בממשלה, במחנה הממלכתי מכחישים: "ממשלה שבונה תיאוריות קונספירציה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/09/23 11:30 כז באלול התשפג

במחנה הממלכתי עונים לסמוטריץ': "אין צורך לשלם עבור כניסתנו לממשלה"
חה"כ בני גנץ , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פיצוץ בממשלה: דיווחים על העברת נשקים ומשוריינים לרשות הפלשתינית באישור ישראל גררו זעם של סמוטריץ' ובן גביר על נתניהו וחשד שראש הממשלה מעוניין להחליף אותם בשותפות עם גנץ. במחנה הממלכתי עונים לסמוטריץ' ומכחישים.

"הדבר כלל לא על הפרק"

אחרי שדווח כי ההערכה בסביבת סמוטריץ׳ שצעדי חימוש הרש"פ כמו גם הצעדים בבית הנשיא הם תשלום לבני גנץ כדי להקים יחד איתו ממשלת שמאל, מסרו במחנה הממלכתי: "ממשלה שבונה תיאוריות קונספירציה מביטחון המדינה ומנהלת אותו בתקשורת - לא ראויה ולא יכולה לשמור על ביטחון אזרחי ישראל".

אלקין: "בן גביר יצא פיתה אתמול, סמוטריץ׳ יצא לאפה היום"

טרופר

טרופר - לא תהיה כניסה לממשלה, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

חבר הכנסת חילי טרופר שלל כניסה לממשלת נתניהו וכתב: "מוטב שממשלת ישראל תעסוק בחיזוק הביטחון, הכלכלה ואיחוי הקרעים במקום בייצור כותרות ובגלגול אחריות על אחרים כפי שהם עושים קרוב לעשרה חודשים. ביטחון עושים במעשים, לא במילים. אין צורך לשלם שום תשלום עבור כניסתנו לממשלה, משום שהדבר כלל לא על הפרק".

חבר הכנסת זאב אלקין עקץ גם הוא וצייץ בטוויטר: "ממשלת ימין על מלא? בן גביר יצא פיתה אתמול, סמוטריץ׳ יצא לאפה היום. נתניהו הופך את הממשלה שלו למאפייה, רק שהטרור הפלסטיני ממשיך להשתולל".