בחירות מקומיות: עוצמה יהודית והציונות הדתית החליטו על איחוד

מפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית ירוצו למועצת העיר באר שבע ברשימה מאוחדת, כאשר סגן ראש העיר ונציג עוצמה יהודית בעיר, הרב גדי מזוז, יעמוד בראשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 17:15 כא באלול התשפג

בחירות מקומיות: עוצמה יהודית והציונות הדתית החליטו על איחוד
ארכיון |, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

על אף המחלוקות בין שתי המפלגות שהתמודדו בבחירות לכנסת תחת רשימה אחת ונפרדו, בבחירות לרשויות המקומיות שתערכנה ב-31 באוקטובר העניינים מקבלים רוח שונה. היום (ה') נודע כי בעיר באר שבע תצגנה שתי המפלגות רשימה מאוחדת.

נציג עוצמה יהודית יעמוד בראש הרשימה המאוחדת

מפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית ירוצו למועצת העיר באר שבע ברשימה מאוחדת. הנציגים, סגן ראש העיר הרב גדי מזוז ויאיר תורתי, מנכ"ל ישיבת ההסדר "באר התחיה" נפגשו אמש עם מנכ"לי מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית וחתמו על הסכם ריצה משותף, כאשר סגן ראש העיר ונציג עוצמה יהודית בעיר הרב גדי מזוז יעמוד בראש הרשימה המאוחדת.

בן גביר הנחה את המפכ"ל: מותר להיפגש עם סמוטריץ' רק באישורי

לאחרונה שיגר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מכתב למפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, דרך ניצב קובי יעקובי, המזכיר הביטחוני לשר המשרד לביטחון לאומי. בדבריו כתב כי הובא לידיעתו של בן גביר כי אנשי משטרה עורכים פגישות עבודה עם נציגי החשב הכללי, מנכ"ל משרד האוצר וגורמי משרדה ממשלה שונים. את המכתב פרסם עמית סגל, שציין כי מדובר בצוות שנועד למנוע מכספי המדינה להגיע לארגוני הפשע. במכתבו כתב בן גביר: "ככל שהדברים לא היו ברורים עד כה, נבהיר ונחדד, כי פגישה של נציגי משטרה עם גורמי משרדי ממשלה וחברי כנסת, מחייבת תיאום ואישור מראש של השר, באמצעות לשכת השר/לשכת בל"מ/המזכירות הביטחונית".

סמוטריץ

השרים סמוטריץ' ובן גביר | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אנו מקווים ומאמינים כי כלל הגורמים ישתפו פעולה במאמץ חשוב זה"

תגובת השר בן גביר כפי שנמסרה לסגל: "מאוד אוהב את השר סמוטריץ' אבל נוהל בין כל משרדי הממשלה שהדרג המקצועי מקבל אישור מהשר שלו לפני שנפגש פוליטיקאים. עד עתה לא נמנעה כל פגישה שכזו".

מלשכת שר האוצר נמסר: "המאבק שמוביל שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בגיבוי ממשלת ישראל בארגוני הפשיעה בחברה הערבית הוא חיוני להחזרת המשילות והביטחון האישי למדינת ישראל כולה. אנו מקווים ומאמינים כי כלל הגורמים ישתפו פעולה במאמץ חשוב זה".