בשבתות ובחגים: תושב ירושלים חשוד באונס נכדתו החורגת

קשיש בשנת השבעים לחייו חשוד בביצוע אונס ועבירות מין בנכדתו החורגת, עבירות שעל פי החשד ביצע מאז שהייתה ילדה בת 11. המשטרה פתחה בחקירה וגילתה כי גם האם סבלה מפגיעות מיניות חמורות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 16:53 יח באלול התשפג

בשבתות ובחגים: תושב ירושלים חשוד באונס נכדתו החורגת
הסב נעצר, אילוסטרציה | , צילום: shutterstock

מקרה חמור: המשטרה עצרה אדם בשנות ה-70 לחייו, תושב ירושלים, בחשד לאונס ועבירות מין בנכדתו החורגת, שבוצעו לפני מספר שנים מאז שהייתה בת 11. מהחקירה במשטרה עולה כי המעשים החמורים בוצעו במשך מספר שנים. בנוסף על פי החשד החשוד ביצע לפני עשרות שנים גם עבירות מין בבתו החורגת, יש לציין כי על מעשים אלו חלה התיישנות. לאחר שמעצרו הוארך והחקירה בתחנת לב הבירה הושלמה, היום הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי נגדו בימים הקרובים.

החשוד אנס את נכדתו החורגת במשך שנים

תחילת הפרשה עם קבלת תלונה מצעירה לפני כחודש בתחנת לב הבירה, על כך שלפני מספר שנים בעת שהייתה קטינה, סבה החורג ביצע בה עבירות מין חמורות במשך זמן רב. בשבועות האחרונים חוקרי המשטרה החלו בחקירה סמויה לאיסוף ממצאים וראיות, ומהחקירה עולה כי החשוד אנס את נכדתו החורגת מספר רב של פעמים ובמשך מספר שנים, זאת בביתו בירושלים בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות ובחגים.

עבירות מין חמורות במשך שנים, אילסטרציה |

עבירות מין חמורות במשך שנים, אילסטרציה | צילום: shutterstock

בשבוע שעבר החקירה עברה לשלב הגלוי כשנעצר החשוד בביתו על ידי בלשי תחנת לב הבירה. בחקירתו חיזקו חוקרי המשטרה את החשדות כלפי החשוד ומעצרו הוארך פעמיים. עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, הוגשה היום (ב') נגד החשוד הצהרת תובע. מעצרו הוארך שוב בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 7.9, ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

חקירה מורכבת שהובילה לתשתית ראייתית

רס"מ מאירה מלכה חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שחקרה את המקרה ציינה: "החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן. בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות מין שבהן מקרי אונס". מלכה הוסיפה וחידדה את החשיבות בהגשת התלונה במשטרה, זאת על מנת למנוע פגיעה נוספת בקורבנות עתידיים.