נחשד בעבירות מין תחת זהות בדויה: המשטרה מחפשת קרבנות נוספים

חשד: השתמש בזהות בדויה "ג'ק ראסל" והבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים | המשטרה עצרה את החשוד בגין בעילה במרמה והיום מעצרו הוארך

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/23 13:08 ו באלול התשפג

נחשד בעבירות מין תחת זהות בדויה: המשטרה מחפשת קרבנות נוספים
עצור, אילוסטרציה, צילום: Flash90

המשטרה קוראת לקרבנות להגיש תלונה: חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים חוקרים בימים אלו תלונה שהוגשה בשבוע האחרון ועניינה חשד לעבירות מין של בעילה שהושגה במרמה כלפי מספר נשים.

על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה.

החקירה נמשכת בניסיון לאתר קרבנות נוספים

עד כה, נאספו עד כה על ידי חוקרי מפלג ההונאה חמש עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית זו של החשוד והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים, והחקירה נמשכת בניסיון לאתר את אותן קרבנות נוספים.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אמש נעצר על ידי בלשי הימ"ר לחקירה החשוד במעשה, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו בעל אזרחות זרה המתגורר בירושלים. היום הוארך מעצרו של החשוד בשישה ימים עד לתאריך 28.8. המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קרבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות "ג'ק סגל", לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה.

לבקשת סנגורו במהלך דיון הארכת מעצר החשוד, הורה בימ"ש על עיכוב פרסום תמונתו של החשוד עד למחר 24.8 בשעה 10 בכדי לאפשר לסנגור להגיש ערעור בנושא זה, לצד זאת התיר בימ"ש לפרסם את הכינוי בו השתמש.