מועצת בנימין חגגה את סיום הקיץ עם בניה ברבי וישי ריבו

מועצת בנימין בראשותו של ישראל גנץ חגגה את אירוע סיום הקיץ עם הרמת כוסית בנוכחות חברי כנסת רבים ולאחריה הופעה של הזמר בניה ברבי, שאירח גם את ישי ריבו על הבמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 13:56 יג באלול התשפג

מועצת בנימין חגגה את סיום הקיץ עם בניה ברבי וישי ריבו
צילום: אביעד וייצמן

מועצת בנימין ציינה אתמול (ג') את סיום הקיץ בחגיגת ענק עם אלפי תושבים. אירוע השיא של מועצת בנימין נערך אמש עם בניה ברבי, ישי ריבו ולקהת טררם שהקפיצו את בריכת הסולטן, כמדי שנה. הערב יתקיים מופע נוסף של עדן חסון שיארח את עקיבא תורג'מן. בשני האירועים צפויים לנכוח כ-14,000 תושבים.

צילום: אביעד וייצמן

בנוסף, המועצה האזורית בנימין קיימה לפני ערב ההופעות הראשון אירוע מיוחד בו הוקירה תודה לשותפים לדרך וידידי אמת של ההתיישבות בבנימין. בין היתר הגיעו שר החוץ אלי כהן, שר התקשורת שלמה קרעי, שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן, שרת המודיעין גילה גמליאל, שר העלייה והקליטה אופיר סופר, שרת ההתיישבות אורית סטרוק, שר במשרד החינוך חיים ביטון, סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר, חברי הכנסת יולי אדלשטיין, לימור סון הר מלך, זאב אלקין, משה סלומון, אתי עטיה, אוהד טל, אלמוג כהן ודן אילוז.

ישראל גנץ בראיון לכיפה

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ בירך את התושבים לפני ההופעה ואמר כי "אנחנו עומדים בסיומה של שנה עם עשייה. אתם תושבי בנימין נמצאים במרכזה. אתם הלב הפועם של מרכז מפת מדינת ישראל. לקראת שנת הלימודים הקרובה אני רוצה לברך ולאחל שנה טובה ומצוינת לצוותים החינוכיים ולתלמידים היקרים שלנו: במעונות, בגנים, בתלמודי התורה, בבתי הספר באולפנות, בישיבות ובמכינות הקדם צבאיות".

אלמוג כהן בראיון לכיפה

צילום: יוסי זליגר

זאב אלקין בראיון לכיפה