סולד אאוט בנימין: עשרות אלפי תושבים במופעי הקיץ של המועצה

במועצת בנימין מרוצים מקיץ עשיר באירועים והבעת תמיכה מהתושבים. ראש המועצה ישראל גנץ: "בנימין על מפת התרבות של מדינת ישראל"

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין 28/08/23 18:38 יא באלול התשפג

סולד אאוט בנימין: עשרות אלפי תושבים במופעי הקיץ של המועצה
צילום: מועצת בנימין

המועצה האזורית בנימין ומתנ"ס בנימין יסיימו במהלך השבוע הקרוב את אירועי הקיץ עם יומיים של הופעות בבריכת הסולטן, כאשר בערב ההופעות הראשון (שלישי, 29/8) יופיע הזמר בניה ברבי שיארח את ישי ריבו, ויממה לאחר מכן יעלה אל הבמה הזמר עדן חסון שיארח את עקיבא.

במועצת בנימין מרוצים מכך שלכל אירועי הקיץ שנערכו בחודשיים האחרונים נחטפו כל הכרטיסים. את אירועי הקיץ פתח הזמר אושר כהן במופע מיוחד בשער בנימין לעיני 1,600 מנוער וצעירי בנימין, ושבוע לאחר מכן נהנו 500 תושבים בהופעה של אמיר דדון בשילה הקדומה. לאחר שלושת השבועות נמשכו ההופעות הרבות, עם הזמר יהורם גאון לעיני 600 תושבים בהיכל התרבות של מודיעין, 350 תושבים ביקב פסגות שקפצו עם נינט טייב, 500 תושבים בהופעה מיוחדת לט"ו באב של האמן מארק אליהו בשילה הקדומה ו-600 תושבים שנקרעו מצחוק עם שלישיית מה קשור בהיכל התרבות מעלה אדומים.

צילום: מועצת בנימין

"אנחנו משתדלים להביא לכאן את האמנים והזמרים הגדולים"

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ אומר כי "ההשקעה של המועצה בתחום התרבות מביאה להשתתפות הולכת וגדלה של התושבים באירועים. אנחנו משתדלים להביא לכאן את האמנים והזמרים הגדולים. זה מחבר את הקהילות ומספק תרבות של פנאי ברמה גבוהה לתושבי בנימין שמצביעים ברגליים ומגיעים להופעות. בנימין עלתה על מפת התרבות והיא תמשיך ותעלה"


בשיתוף מועצה אזורית מטה בנימין