עקיבא נוביק תוקף: "לא מזיז לאף חרדי בתפקיד רשמי"

ברקע סערת השר פרוש והסיוע לעבריין המין אליעזר ברלנד, תוקף העיתונאי הסרוג ומסביר מה הדבר שהכי מטריד אותו בסיפור: "בישיבת סיעת יהדות התורה הקרובה אף אחד לא יעלה את הנושא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 23:10 יב באלול התשפג

עקיבא נוביק תוקף: "לא מזיז לאף חרדי בתפקיד רשמי"
עקיבא נוביק, תוקף את הפוליטיקאים החרדים, צילום: יח"צ

ראש הממשלה נתניהו נזעק היום (ג') לגנות את מעשיו של השר מאיר פרוש שביקש לעזור לעבריין המין אליעזר ברלנד להשיג אישור כניסה לאוקראינה. בהבהרה רשמית של משרד ראש הממשלה נכתב כי "ממשלת ישראל אינה עומדת מאחורי בקשה זו". מי שעוד תקף את הנושא הוא העיתונאי עקיבא נוביק שכתב בעמוד הטוויטר שלו כי הדבר המטריד ביותר הוא שתיקתף של הפוליטיקאים החרדים אותם הוא מכנה "כבשים".

נוביק כותב: "הכי מבאס בסיפור של פרוש ועבריין המין ברלנד, זה שהוא פשוט לא מזיז לאף חרדי בתפקיד רשמי. איש לא יגיד שזה פסול ועקום לעזור ככה לטורף מיני. בישיבת סיעת יהדות התורה הקרובה אף ח"ע לא יעלה את הנושא. לא גפני, לא אייכלר, בטח שלא גולדקנופף. כבשים".

סגן שר החינוך מאיר פרוש

השר מאיר פרוש, נוביק קורא לפטרו. צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה מעיף על טיל את מאיר פרוש"

על החברה החרדית עצמה הוא כותב: "החברה החרדית עוברת שינויים ויש ארגונים שפועלים וכו', ועדיין האנשים האמיצים שחושפים פגיעות מיניות של רבנים ועסקנים נאלצים להתמודד מול הנהגה פחדנית, מיושנת, גלותית, שחצנית. והכל מגולם בהתנהלות של פרוש".

נוביק מסיים בקריאה לפטר את השר פרוש: "במדינה מתוקנת ראש הממשלה היה מעיף על טיל את מאיר פרוש, והוא היה מתנצל פומבית על ניסיונו לעזור לעבריין מין ומבטיח לא לסייע יותר לסוטים".