מלחמה באירופה

הארגון החרדי זועם על השר מאגודת ישראל: מצפים להתנצלות

בעקבות הפרסומים כי השר פרוש פנה לשגרירות אוקראינה בבקשה שיאשרו את כניסתו של עבריין המין אליעזר ברלנד למדינה, בארגון "מגן" לסיוע לנפגעי תקיפה מינית בחברה החרדית תקפו: "מצפים ממך לפרסם התנצלות פומבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 12:04 יב באלול התשפג

הארגון החרדי זועם על השר מאגודת ישראל: מצפים להתנצלות
צילום: David Cohen/Flash90, Yonatan Sindel/Flash90

מרכז הסיוע החרדי לשר פורוש - "מצפים ממך לפרסם התנצלות על העזרה לעבריין המין ברלנד": מרכז הסיוע מגן הפועל למניעת פגיעות מיניות בקרב המגזר החרדי, פנה היום (ג') לשר מאיר פורוש בדרישה כי יתנצל על עזרתו לעבריין המין ברלנד. כזכור אתמול פורסם כי השר פורוש ניצל את מעמדו ופעל מול השגרירות האוקראינית לביטול איסור כניסתו של עבריין המין ברלנד לאוקראינה ואף הגיש מכתב מטעמו לבית המשפט באוקראינה.

סגן שר החינוך מאיר פרוש

מאיר פרוש, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

"בחרת להשקיע משאבים כדי לסייע לעבריין המין המורשע"

במכתב שכתבו במרכז הסיוע לשר פורוש מחו בארגון: "הזדעזענו להיחשף לפרסומים כי מתוקף תפקידך כשר בממשלת ישראל, המייצג את כלל אזרחי ישראל, בחרת להשקיע משאבים ומאמצים בהגשת בקשות רשמיות בשם מדינת ישראל, לסייע לעבריין המין המורשע אליעזר ברלנד להיכנס לאוקראינה לחג ראש השנה", כתבו בארגון מגן והוסיפו: "אנו מוחים על שימושך הקלוקל, הפרוע והבזוי בשמם של מיליוני אזרחים שמוקיעים את מעשיו החמורים של ברלנד. בכך בוודאי לא תתפאר מורשת ישראל וירושלים".

צילום: ארגון מגן

עוד נכתב: "כמרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות עבירות מין מהמגזר החרדי, המלווה מאות נפגעים שנלחמים בכוחותם האחרונים במנגנוני ההשתקה והטיוח, אנו מצפים ממך לפרסם התנצלות פומבית לנפגעות אותן השחית ברלנד, לו בחרת לסייע בשם אזרחי מדינת ישראל".