בת שבע ניגרי הי"ד הובאה למנוחות: "זכינו להכיר אותך"

חבריה וקרוביה של בת שבע ניגרי הי"ד שנרצחה בפיגוע ירי בהר חברון התכנסו ביישוב מגוריה בית חג"י לתחילת מסע הלוויה שהסתיים בכפר עציון שם הובאה למנוחות | מסע הלוויה החל בשירת "הנשמה לך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 21:24 ד באלול התשפג | עודכן בתאריך 22/08/23 00:11

בת שבע ניגרי הי"ד הובאה למנוחות: "זכינו להכיר אותך"
הלווייתה של בת שבע הי"ד | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בת שבע ניגרי הי"ד נרצחה הבוקר (ב') בפיגוע ירי לעבר רכב ישראלי. ברכב בו נסעו היא ובתה, שניצלה בנס, נהג אריה לייב שנפצע קשה. ביישוב בית חג"י התאספו לתחילת מסע הלוויה שלה ולהספדים שהחלו ביישוב, ונמשך עד כפר עציון שם נקברה. חברתה ספדה: "מהיום שנפגשנו פה היה לנו חיבור מדהים. ואת באופי החברותי שלך מיד התחברת בקלות שכזו, כי כזו את. כל החברות פה יעידו על השמחה וההומור. חושבת שכולם פה בישוב זכו להכיר אותך. אי אפשר לפספס כזו שמחה וראיית הטוב".

הלוויתה של בת שבע ניגרי הי"ד |

הלוויתה של בת שבע ניגרי הי"ד | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אם לשלוש בנות וגננת מוערכת

בת שבע בת ה- 42, היא אם לשלוש בנות שעבדה כגננת מוערכת ביישוב אפרת שבגוש עציון. בת שבע ובתה בת ה- 12 הצטרפו הבוקר לנסיעה ברכבו של של אריה לייב, כאשר מחבלים פתחו בירי לעבר רכבם בכביש 60. כתוצאה מהירי נרצחה בת שבע ונהג הרכב נפצע קשה. בתה בת ה- 12 לא נפגעה.

על פי הערכות, המחבלים עקבו אחר הרכב הישראלי, ועקפו אותו כאשר האט לקראת כיכר קרבה תוך כדי ירי של מעל 20 קליעים. מתחקור ראשוני עולה כי לוחמים איישו את העמדה הצבאית הקרובה, אולם על אף שאלה שמעו את קולות הירי, לא הצליחו לזהות את מקורו ולכן לא הגיבו.

עדכון מצבו של הפצוע מבית החולים