מצמרר: ההודעה שכתבה הנרצחת בפיגוע

שעה קלה לפני הפיגוע הנורא בדרום הר חברון, בת שבע נגרי הי"ד, גננת ואם לשלוש מבית חג"י כתבה הודעה בקבוצה של היישוב בית חג"י בו היא מתגוררת

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/23 16:06 ד באלול התשפג

מצמרר: ההודעה שכתבה הנרצחת בפיגוע
ההודעה של הנרצחת, צילום: ללא

פיגוע קשה בדרום הר חברון: בת שבע נגרי, גננת ואם לשלוש מבית חג"י, נרצחה בפיגוע ירי סמוך לבית חג"י כשהיא נוסעת על טרמפ יחד עם תושב אחר מהיישוב, שנפצע קשה. שעה קלה לפני הרצח כתבה נגרי הי"ד הודעה בקבוצת הטרמפים של היישוב, "מישהו לגוש עציון, לירושלים בזמן הקרוב?" נסיעה ממנה היא כבר לא שבה.

ההודעה של הנרצחת

ההודעה של הנרצחת

ההודעה של הנרצחת צילום: ללא

יותר מ-20 כדורים נורו על הרכב

תחקיר ראשוני מעלה כי נורו על הרכב יותר מ-20 כדורים - ככל הנראה מנשק אוטומטי. הרכב יצא מכיוון היישוב בית חג"י, והירי התרחש סמוך לכיכר בצומת הכבשים כאשר המכונית הישראלית האטה. המחבלים פתחו באש לעבר המכונית ונמלטו מהזירה. המצוד נגדם עדיין מתנהל וכוחות צה"ל פרסו חסימות במרחב, בנוסף לחסימות נושמות מסביב לחברון ולכפרים בסביבה.

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי |

בת שבע נגרי הי"ד, נרצחה בפיגוע ירי | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בית חג"י: "ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים"

מהישוב בית חג"י נמסר: "משפחת הישוב בית חג"י מודיעה בצער עמוק ובתדהמה על הרצחה של תושבת הישוב בת שבע נגרי ה' יקום דמה. על מועד הלוויה תמסר הודעה בהמשך. מזכירות הישוב, צוותי המועצה וצוות צח"י פועלים לסייע במעגלים השונים. תושבים המרגישים צורך מוזמנים לפנות למרכז חוסן. ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים".